12/10/2013
دوستان عزیز کافه خیابون
ما کافه رو تحویل دادیم به یه عده آدمی که فکر می کردیم آدمن، اما از بد روزگار بعد از مدت کوتاهی فهمیدیم مثل اینکه آدم نیستن، بهتون پیشنهاد می کنم که بجای کافه خیابون (یا کافه بارکد فعلی) از کافه های اطراف استفاده کنید چون این آدما ارزش میزبانی شما رو ندارن.
دوستون داریم :*