21/02/2024
כבר מעל 4 חודשים שתושבי הצפון פונו מביתם, המקום אשר נותן להם נחת, רוגע, הרגשה של ביטחון וכמובן שייכות.
הבטחתי לעצמי שאפרגן לעסקים שהם ״הבית שלי״ בהתנדבות בתקופה הזאת ואראה לכם כמה הצפון יפה, כמה הפגיעה היא עוצמתית בתושבי הצפון, בפרנסה שלהם, בשלווה שלהם, בכל מה שיש להם.
כל יום שהמלחמה ״עוד לא התחילה״ בצפון זה פגיעה עוצמתית בנפש, בכיס, בבית של תושבי הצפון
זה הזמן שלי להכיר לכם את מסעדת ביף בהר,
מי שמכיר אותי אישית יודע שזה הבית השני שלי, ששנתיים באמריקה רק חיכיתי בשביל לחזור ולאכול אוכל איכותי, ביתי ובנוסף להכל גם ברמה הכי גבוה של מסעדת שף (מכל העולם תסמכו עלי הייתי .)ֿ
הייתי מסיימת להפיק אירועים והולכת ישירות לביף בהר לשבת עם החברים המשפחה וגם להכיר אנשים חדשים.
לפעמים אפילו הייתי עושה בביף בהר את ההצעות נישואין.
ביף בהר נוסדה ב17.10.2006 נסגרה לראשונה בפרוץ הקורונה. לאחר שיקום ארוך נפתחה מחדש ונסגרה בתחילת המלחמה ב7.10.2023
המסעדה התחילה בתור מסעדה עממית שכונתית של מקומיים ולאט לאט נפתחו אתרי נופש וילות צימרים אטרקציות באיזור יערה מה שגרם לנו להפוך את המושב למקום של נופש אטרקציות ומסעדות קולינריות.
המסעדה עברה שיפוץ ראשוני והורחבה על מנת לאפשר לעוד אנשים שמגיעים לנופש להתארח .
ולאחר ביקוש גדול גם נפתחה המרפסת לאירוח בסגנון ״בר״
ביף בהר מביאה את הבשרים הכי איכותיים וגם ישנו מקרר של בשר מסוג וואגיו
סלטי הבית שאמא של המנהל מתבלת בעצמה.
מנות פתיחה מטורפות חלקן על חלוק נחל חם חם חם ומלצר מגיע ומכין ללקוח את הבשר ליידו.
תוספות שוות במיוחד. וכן . אם באלכם רק המבורגר אז תתכוננו להמבורגר שחיתות עם בצל מקורמל ממרח הבית ביצת עין וכבד אווז. יש כאלה שיגידו שזה ההמבורגר הכי טעים שאכלו בחיים.
בטוח שלא ישאר לכם מקום בבטן אבל יש קיבה נפרדת לקינוחים.
הקינוחים כל כך טובים שלא תאמינו שהם פרווה!
במסעדה ישנו מקרר יינות איכותי ומידי פעם יש הפקות עם קוקטיילים כגון ימי האהבה בשביל לתת למקומיים במיוחד קצת איוורור .
וכמובן בירה מחבית
כשמגיעים קבוצות גדולות הם יכולים להנות מפלטות עץ ענקיות עם בשר מכל הסוגים שעוצב במיוחד בשביל המסעדה.
בשביל להגיע למסעדה מגיעים למושב על צלע ההר מלא חיות וטבע,
ויורדים במדרגות (יש גם כניסת נכים) שהיא הפכה להיות ״פינת הצילום״ של כל מי שמגיע לביף בהר
בכניסה למסעדה יש מארחת חייכנית עם פינת המתנה נוחה במיוחד ולאחר מכן יש אווקריום ענקי עם דגים מיוחדים (לצערינו לא שרדו במלחמה) שגרמו לכולם לעצור ולהגיד ״הייייי ואווו תראו את הדגים״ וזה היה עיסוק מושלם גם עבור הילדים
יש את האיזור המרכזי של המסעדה ולאחר מכן יש את ה״מרפסת המקורה״ של המסעדה המשקיפה לנוף המרהיב
שיוצאים מהמסעדה יש גינה עם מרפסת פתוחה ענקית עם פינת עישון , שולחנות בר וכל זה לנוף האגדי של הגליל המערבי על צלע ההר.
בתקופה הזאת מנהל המסעדה דואג לחיילים מיידי שבוע ועושה להם מנגל ומכין להם סלטים
הביף בהר הוא הבית של כולנו ואנחנו מחכים לחזור למקום הנוח שלנו
ושכולם יחזרו הביתה בשלום אמן