05/03/2026
אל מול כל התוהו, בפינה הירוקה שאין בה רגע דל,
עמית שלנו פתח היום את הפימפינלה! (באופן רישמי וכמובן על פי ההנחיות) 150 סוגי אניס, דגים טריים ומקלט חדיש ויוקרתי מבית יובלים/סיטי בוי, עמוס באקסים ואקסיות מהשכונה.
בתמונה האחים Saban לפני מרתון ערק זהב.
מטבח עד 23:00
דרינקס עד 1:00
מחר שישי 11:00 בבוקר- פתוחים כרגיל.
מוזמנים לשאגת חלב הארי או ללחישה פזיזה.