02/06/2026
ערב טוב חברים
אז קצת באיחור בגלל עומס עבודה וגם החדשות שברקע בימים האחרונים שלא מפסיקות.....
קצת היה קשה לפרסם את הפוסט הרגיל כמדי שבוע
אז ראשית תודה לכל מי שהגיע לרקוד איתנו במוצש למרות כל האופציות האחרות תודה שאתם מאמינים במקום ומצביעים ברגליים השבוע גמר ליגת האלופות קצת השפיע....
ואני יודע שלפעמים לא כל שבוע יהיה מלא כמו תמיד
אבל אני תמיד אומר תודה על מה שיש ותמיד ממשיכים הלאה אז מוצ"ש הקרוב ממשיכים בכל הכח עם הפינאלה הלטיני של סלסה תל אביב בגסולינה מקווים לבשורות טובות לכל מי ששואל מה עם מסיבות קיץ אני בודק כמה דברים ומנסים להשיג אישורים אם הכל יילך חלק תדעו על הפתעות נעימות בקרוב בינתיים מחכים לכם במוצ ש
כל הפרטים בכרזה נקווה לבשורות טובות