11/01/2015
זו הסיבה שסגרנו את ה"סטארסקי", המלחמה של הברים באלנבי בעיצומה, עריית תל אביב לקחה על עצמה לסגור את העסקים במתחם, השד יודע למה?
http://www.haaretz.co.il/news/local/.premium-1.2534614
בעלי הברים של רחוב אלנבי בתל אביב עושים הכל כדי ללכת לקראת השכנים. הם נלחמים בסמי הפיצוציות ובשיכורים שמרעישים בלילה, אבל לא בטוח שזה יציל אותם מסגירה