02/04/2026
היי לכולם וחג שמח :)
רק מזכירים שאנחנו פה.
למי שצריך רגע לנשום, לצאת קצת מהבית ולהוריד לחץ, לבוא למשחק על שולחן, לראות כדורגל על המסך, או סתם דרינק עם אנשים טובים.
יש גם מרחב מוגן, ולמי שדואג לפסח… יש גם אופציות כשרות (כן כן, לא רק בירה 😉)
מחכים לכם ❤️