23/09/2014
בוקר טוב.... ומשונה...
היום זה היום האחרון שלנו כמסעדה פעילה...
גאים מאוד מאוד במה שהשגנו ונהנינו מכל רגע (או כמעט מכל רגע 😃)
שנה חדשה בפתח וקריירה חדשה עימה !!!
שתיהיה לכולכם שנה נפלאה
שנה של הגשמה עצמית ו...
אם יש לכם חלום... עדיף להמשיך לחלום אותו !!! זה לא עולה כסף... 😝😝😝😝
להתראות בזמן אחר ובמקום אחר !
תודה לכולם על הפירגון, על היותכם לקוחות נאמנים ונחמדים !!!!
שנה טובה וחג שמח !!!!!
מאחלים יונית ועופר