14/09/2025
פוסט פרידה ❤️
⸻
בלב מלא ועם הרבה התרגשות, לאחר 3 שנים מדהימות ומאתגרות, אנחנו נפרדים מבית הקפה שלנו – הבייבי שלנו, שהיה לנו הרבה יותר ממקום עבודה ❤️
במהלך השנים זכינו להכיר אתכם – לקוחות אהובים, חברים, שכנים, רובכם הפכתם למשפחה.
פה שתינו אינספור כוסות קפה, התענגנו מאוכל איכותי שנאפה באהבה. צחקנו, חגגנו ויצרנו יחד מקום של קהילה אמיתית.
ה 18/09 יהיה היום האחרון שלנו, עד אז אנחנו מזמינים אתכם לבוא להיפרד ❤️
להתפנק על קפה אחרון, מאפה מפנק, מנה טובה וחיבוק פרידה💕
לקוחות ושכנים יקרים שלנו!
תודה שהייתם חלק מהמסע הזה,
שהפכתם את המקום הזה לבית אמיתי של טעם, אהבה ואנשים טובים.
מאחלים לכולכם שנה טובה ומתוקה – שניפגש רק בשמחות ובאהבה.
שלכם תמיד, באהבה גדולה ♥️ משפחת רפאל