15/07/2020
שלום לכולם 😀
לצערנו הרב , מאז ה27/5 - היום שבו ״הסירו״ את ההגבלות חוינו ירידה לא הגיונית במחזורים שפשוט לא מאפשרת לנו לקיים את העסק במתכונת שכזאת ( רק לסבר את האוזן -השכירות שלנו היא 27,000 שקל כל חודש ללא שקל הנחה מצד בעל הנכס)
אנחנו לא יודעים אם זה המחסור בתיירים, הבלבול באוויר, הקורונה או הכל ביחד.
נשמח לשאול אתכם כדי שנוכל להבין טוב יותר. עבורינו ועבור עסקים נוספית שסובלים מ אותה הבעיה.
1 - מי לא מגיע ו/או לא יוצא לטנג'יר או לברים בכללי כי הוא מפחד מהמחלה עצמה ?
2- מי לא מגיע כי אין לא אפשרות כלכלית או שהוא מעדיף לשמור את הכסף שיש לו לדברים אחרים ?
3- מי כבר לא גר בעיר ?
אנא רישמו בתגובות את התשובה. אפשר לרשום רק מספר, כך נייצר שיח.
נ.ב - העסק כרגע סגור עד להודעה חדשה ובכל זאת אנחנו מנסים לחשוב איך לתפעל אותו במתכונת אחרת ואנו לא מעונינים לוותר על עסק שפועל כבר 7 שנים כל כך מהר.
בתמונה- הצוות שלנו בערב צוות בTYO ממש שבוע לפני הסגר- מיותר לציין שכל חברי הצוות שבתמונה שהיו ועדיין כמו משפחה עבורינו כרגע לא עובדים איתנו 😢
אוהבים אתכם תמיד ומקוים לימים טובים יותר .
אודי ויוסי ❤️