01/04/2026
היי שלום, עדכון קצר וחשוב:
בעקבות המצב הנוראי והמתמשך אנחנו נאלצים לצמצם את שעות הפעילות של האטלס. אנחנו לא סוגרים, רק מתעדכנים :)
החל מהחודש אנחנו חוזרים למתכונת הישנה של בר בלבד, ונהיה פתוחים כל יום, חוץ משישי, החל מהשעה 18:00. זה אומר שלצערנו כבר לא נהיה פתוחים לקפה בשעות הבוקר.
תודה לכל מי שהגיעה לתמוך וליהנות מהקפה שלנו בשנתיים האחרונות, אתן מוזמנות ומוזמנים לבקר אותנו בערב לבירה/יין ומה שביניהם.
בתקווה לימים טובים יותר