21/07/2020
נו.....אז השאירו אותנו פתוחים תודה לאל! אנחנו את המלחמה שלנו עשינו וניצחנו!!
עכשיו תורכם להצביע ברגליים ולבוא להנות מכוס יין ואיזו פוקצה טעימה ליד והכל בחצי מחיר(בהתאם לתנאי ההאפי האוור שלנו*)
מחכים לכם עם מד חום ומסכה 😉