18/06/2024
היום זה היום חברים וחברות וכל מי שהנורמן בר קרוב לליבו, תזכורת אחרונה: היום מסיבת הסיום שלנו. נפרדים... אני ואחי הולכים למחוזות אחרים לאחר שהפעלנו את המקום במשך 13 שנה וקצת יותר.... בקורונה, במלחמות, בחום בקור באינפלציה, בסגרים, בטילים.... בהכל. היום זה היום לבוא ולהגיד שלום ולעשות איתנו צ'ייסר וגם איזו תמונה ככה שיהיה מזכרת לפני שישנו את הסביבה לחלוטין. נשמח מאד מאד לראות אתכם איתנו.
יהיו הפתעות....
מצפים לכם
יחזקאל וציון נפשי
נורמן בר
Tzion Nafshi Norman Bar Yehezkel Nafshy
https://www.facebook.com/events/1582906992491222