16/06/2026
צרפת סנגל הא?
אני אמנם לא אוהב כדורגל, אבל אשמח מאוד אם חובבי הבגטים יושפלו הערב.
אם אתם גם לא מתרגשים מהמשחק הערב, תדעו שחיברתי אמש 3 חביות:
החדשה של הרצל 486, פארם מאמא של שבט ואת ה IPA המעולה של שפירא.
בנוסף, הכנתי צ'ילי קון קרנה, אפשר להזמין בטורטיה וגם בלחמנייה.
פותח כרגיל ב 17:30.
מוזמנים!