04/02/2016
היי..... לאחרונה שואלים אותנו המון מה קורה עם האוטו שלנו ?!?!
אז רק בשביל שכולם יהיו רגועים😏😀😃 אנחנו סגרנו את הסניף לשיפוצים ובעוד כחודש ימים לערך נפתח מחדש בכוחות מחודשים !!!
עם הרבה הפתעות חדשות וישנות....
שלכם תמיד האוטו ברמת השרון !!!