02/10/2024
יקיריי,
עם כל מה שעובר עלינו ולמרות התחושות המעורבות,
אני מאחלת לכולנו שנה טובה עם הרבה בשורות מעודדות, שנמשיך להיות חזקים ונחושים, שנשמור על אחדות ועל בריאות, על תקווה ועל רוח טובה, שנזקה לקבל הביתה את החיילים, החטופים והמפונים, מאחלת לפצועים שיקום שלם ומהיר ולמדינה היקרה שלנו שגשוג ובנייה מחדש של יישובי הצפון והדרום. שלכם, סבין