17/04/2026
#טריגר- פוסט טרא!מה | ניסיון א!בדנות
😓
אתחיל מהסוף; פתחנו מימון המונים.
בלחץ חברתי גדול. צעד לא פשוט עבורנו. אבל אנחנו מוכרחים להמשיך לנגן🎼♥️🙏🏼
זה הלינק לתרומה או פשוט לפזר אהבה >>>
https://giveback.co.il/project/90155
*
*
*
*
את הסיפור שלי כתבתי כל כך הרבה פעמים,
המטפלים אמרו שזה חלק מתהליך השיקום… לכתוב את מה שקרה שוב ושוב.
אבל באמת שלא ציפיתי להוסיף שורה אחת נוספת של כאב וכל כך קיוויתי שהנה אכתוב מילים טובות.
אבל אלוהים רוצה בשבילי אחרת.
והנה המילים גם עם הדבר הבא שנחת עליי.
אבל הפעם, הפעם אני לא מתרסק
אני מבקש עזרה למרות שזה כל כך קשה לי.
יולו זה העסק שלי והוא נשרף כליל.
זו פיצריה ומקום של מסיבות באורוות האמנים בפרדס חנה.
אחרי צוק איתן לא הבנתי מה קורה לי, מה אני מרגיש ומי לעזאזל האדם שהפכתי להיות?
שם הכל התחיל
מילד שמח שנלחם על להיות לוחם הפכתי להיות אדם שאני לא מכיר. בעיקר בלילות.
6 שנים לקח לי להבין מה קרה לי
ובעזרת האנשים שקרובים אליי פניתי לקבל עזרה.
ושם נקבע, אני חווה פוסט טראומה מהלחימה בעזה.
אלו היו שנים קשות שבהם החלטתי שאני בוחר בחיים.
פתחתי את העסק הראשון שלי אחרי עבודה קשה במטבח בבר שכונתי, הבנתי שכל מה שעושה לי טוב זה לשמח אנשים דרך האוכל שאני מכין.
אז הגיעה הקורונה שכמעט שברה אותי שוב והחלטתי שאם האנשים לא יכולים להגיע אליי אני מגיע אליהם. לשמח אותם.
אנשים שמחו, ונגמרה הקורונה והטרנד חלף ואיתה השמחה.
אז במסגרת היכולת הכלכלית שלא הייתה לי פתחתי פודטראק קטן שאנשים יבואו לאכול, וישמחו.
התחתנתי, נולדה לי בת, כולם היו שמחים.
חתמתי על עסק נוסף שהיה כל החלומות שלי, בר שכונתי. התכנון היה לפתוח אותו ב10.10.23. יום הולדת 30. הכי שמח שיש. הכל כבר היה מוכן.
ואז בבוקר אחד, חזרתי אחורה בזמן
7/10
יכולתי להישאר בבית. אבל לא יכולתי להשאיר את החברים שלי לבד.
חשבתי שהפעם אני סוגר מעגל.
אז נסעתי, טנקים ראשונים בבארי
מלחמה, גופות או רק חלקים שלהם…
4 חודשי לחימה, עסקים סגורים ללא הכנסה
אישה בבית עם תינוקת ועוד אחד בדרך.
הסבב הסתיים. חזרתי הביתה
פתחתי את החלום שלי למרות הכל
וכל השנים הקשות חזרו, במשך שנתיים התקיימה מלחמה בתוכי ונפלתי, שוב לילות, שוב התמכרויות
אבל הפעם זה היה חזק יותר
בתוך כל זה איבדתי את אמא שלי והכל קרס.
המשפחה, העסקים, הנפש, הכלכלה
והייתי צריך שוב לבחור
אם לחיות או למות
ורגע לפני שאני נושם את הנשימה האחרונה שלי, ב4 לפנות בוקר, במרפסת, קול קטן דופק לי על החלון ״אבא בוא״
היא רק בת שנתיים, והיא הצילה אותי.
אז שיניתי את הבחירה שלי
עזבתי את הכל, אבל הפעם בשבילה, בשביל אח שלה בן השנה וזה שבדרך ובשביל אמא שלהם.
זה לא היה פשוט, אבל עשיתי את זה.
נכנסתי לבית מאזן, בדרך סגרתי את הבר בגלל החובות הגדולים שדפקו לי בדלת ועודם דופקים.
חצי שנה של שיקום
בן 32, יצאתי לחיים החדשים שלי
אבא ל3 שבזכותם אני חי.
הכל התחיל להסתדר אבל אני חייב תעסוקה למלא את הנפש והדבר היליד שממלא לי את הנפש זה לשמח אנשים.
והגיעה הזדמנות עיסקית שהייתה כל מה שהנפש שלי צריכה.
פיצה, עם מתחם מסיבות. יש יותר שמח מזה?
חיבקתי את ההזדמנות בשתי ידיים ויצאתי לדרך
בצל המלחמה עם איראן, ימים ולילות של הקמה, פתיחה, התחדשות של הנפש ושמחה.
3 שבועות של מקום שמח עד הטלפון הזה שאמר לי ״הפיצה עולה באש״
אני בדרך לשם ומעליי ענן שחור, תרתי.
כמה בן אדם יכול לשאת? ולמה דווקא אני? מה עשיתי לא נכון הפעם?
הענן השחור התמלא בקצף כיבוי
הכל נשרף כולל הלב שלי.
השוטרים מעדכנים שהייתה הצתה, יש עצור שקושר את עצמו למעשה. רצה לנקום בבעלים הקודמים שהיה עובד אצלם לכאורה.
גם הקצף כיבוי נעלם והכל בחוץ מתחיל להתבהר אבל בפנים הכל ממשיך לבעור.
סחורה בשווי 150,000₪ שהונחה שם 5 דק לפניי כן, כי תכננו לחגוג עצמאות בעוד כמה ימים, אירוני אה?
טאבונים, מקררים, מקפיאים, קופות, ארון התקשרות והחשמל ועוד ים של ציוד במאות אלפי שקלים.
ועכשיו, שוב, אני צריך להתחיל הכל מהתחלה.
אבל מאיפה מתחילים?
אני לא אוהב להיות במצב הזה, אני לא רוצה שוב לזעוק לעזרה
אבל אני חייב, בשביל הילדה שהצילה אותי, בשביל האחים שלה.
אני רוצה לחגוג עצמאות, אבל אני צריך את העזרה שלכם.
שהמקום יפתח מחדש אני מבטיח לחבק כל אחד ואחת מכם, לפנק, לשמח ולאהוב, ומי שמכיר אותי יודע שזה כל מה שאני יודע לעשות. לפזר אהבה.
כל סכום יוכל לעזור, כל עזרה תוכל לעזור ואני אזכור את העזרה הזו לנצח.
אני משאיר פה גם את המספר טלפון שלי,
מי שפגש אותי כבר יודע שאני ישר מחבק
והחיוך מתערבב לי עם הדמעות
אבל החיוך שלי נצחי.
גם כשבפנים שבור לי.
אני משאיר את הטלפון, כי אני יודע שיש כאן אנשים שקוראים ואולי הם לא יכולים לשים כסף, אבל הם רוצים לחזק.
אני יודע כי זה העם שלי.
ואני אוהב אתכם! ובשבילכם הייתי עובר הכל שוב פעם.
אז תרגישו חופשי לכתוב או להתקשר.
אוהב,
מתחזק!
אלחנן♥️
053-330-5988
#מילואים #שריפה #פיצה #אורוותהאמנים #פרדסחנה #תמיכה #אהבה