Yolo Pizza יולו פיצה

Yolo Pizza יולו פיצה Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Yolo Pizza יולו פיצה, Bar, אורוות האמנים, Karkur.

בוקר טוב ושישי של השמחותתתתתתשימו על עצמכם משהו ובואו לרקוד איתנו 🤪יולוווווו מאוהב בכםםםםםםםם 🤘🏼🌈🤘🏼
29/05/2026

בוקר טוב ושישי של השמחותתתתתת
שימו על עצמכם משהו ובואו לרקוד איתנו 🤪
יולוווווו מאוהב בכםםםםםםםם 🤘🏼🌈🤘🏼

הערב זה קורה!✨DJ ELI 🎶 מגיעה אלינו לליין אלקטרונית צבעונית מרחבי העולם🌈🌍 בדגש על גרוב עמוק, מלודיות יפות ומלא קסם ✨✨✨28....
28/05/2026

הערב זה קורה!✨
DJ ELI 🎶 מגיעה אלינו לליין אלקטרונית צבעונית מרחבי העולם🌈🌍 בדגש על גרוב עמוק, מלודיות יפות ומלא קסם ✨✨✨
28.5 | 20:00 ⏰
📍 אצל יולו המשוגע🤪
הכניסה חופשית!🫶🏻♥️

לפני פחות מחודש, ברגע אחד, אדם זר החליט להצית את העסק שלנו והמקום נשרף כליל.מקום שהוא הרבה יותר מעסק בשבילנו.מקום של מוז...
28/05/2026

לפני פחות מחודש, ברגע אחד, אדם זר החליט להצית את העסק שלנו והמקום נשרף כליל.
מקום שהוא הרבה יותר מעסק בשבילנו.
מקום של מוזיקה, של אנשים, של אהבה, של בית.

ובתוך כל הכאב וההלם, הבנו שאין סיכוי שאנחנו מוותרים!
פתחנו מימון המונים וקרה משהו שלא נצליח להסביר במילים.
אתם הייתם שם.
עם הודעות, שיתופים, חיבוקים, תרומות, עזרה, ידיים עובדות, אהבה אינסופית ואמונה שלא נתנה לנו ליפול.

בזכותכם, בפחות מחודש הצלחנו להקים את יולו מחדש.
לא מושלם עדיין, יש עוד הרבה עבודה, עוד דברים לבנות ולסדר…
אבל היום אנחנו כבר יכולים לספר בהתרגשות שהוא נפתח להרצה 🥰

ובתוך כל הטירוף הזה הבנו משהו חשוב —
אסור לנו להפסיק לנגן.
אסור לנו להפסיק לשמח אנשים.
ואסור לתת לחושך לנצח מקום שנבנה מאהבה.

אז אנחנו כאן.
עם טאבון חם, פיצה נפוליטנית מדהימה, מוזיקה טובה, והמון המון אהבה בלב.

תודה לכל אחד ואחת מכם שלקחו חלק במסע הזה.
הדרך שלנו מתחילה ממש עכשיו!
אין לנו באמת מילים להודות על מה שעשיתם בשבילנו, אבל אנחנו מבטיחים להמשיך ליצור מקום שמחבר בין אנשים, בדיוק כמו שתמיד חלמנו.

את תאריך מסיבת הפתיחה המחודשת אנחנו נפרסם בהמשך ונשמח לחיבורים עם דיג׳יים שירקידו לנו את הנשמה.

בינתיים, אנחנו מחכים לכם, מצפים לכם ואוהבים אתכם♥️
The Crazy YOLO 🤪

פתחנו קבוצת עדכונים שקטה למי שרוצה להיות הראשון לדעת הכל. לינק בתגובות⬇️

מתרגשים להעלות את הפוסט הזה! כי זה אומר שאנחנו בשלבי סיום ההקמה והפתיחה החדשה קרובה מתמיד! 🥰🥰🥰הגענו לרגע שבו אנחנו מחפשי...
24/05/2026

מתרגשים להעלות את הפוסט הזה!
כי זה אומר שאנחנו בשלבי סיום ההקמה והפתיחה החדשה קרובה מתמיד! 🥰🥰🥰
הגענו לרגע שבו אנחנו מחפשים אנשים טובים ושמחים שיצטרפו לצוות שלנו ♥️
אנחנו מחפשים-
🌟 פותחי פיצה / עובדי מטבח שפיצה עושה להם פרפרים בבטן!
🌟 ברמנים/ברמניות שאלכוהול עושה להם לרקוד!
***לאחר שירות צבאי***

שכר מתגמל ואופציות קידום למתמידים ורציניים, אווירה משפחתית צעירה וכייפית, מתאים גם לסטודנטים וכהשלמת הכנסה💸💸💸

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר עם אלחנן - 053-3305-988 ☎️

נשמח לשיתופים/חיבורים💚🤘🏼

#דרושים #פיצה #מסיבה #בר #פרדסחנה

היי חברים, כאן יולו 🤪קודם כל אני רוצה לומר תודה לכל מי שתרם, תמך, שיתף ועזר בדרך זו או אחרת, בלעדיכם כלום לא היה קורה!♥️...
10/05/2026

היי חברים, כאן יולו 🤪
קודם כל אני רוצה לומר תודה לכל מי שתרם, תמך, שיתף ועזר בדרך זו או אחרת, בלעדיכם כלום לא היה קורה!♥️
מי שעוקב יודע שכבר בשבוע שעבר התחלנו לעבוד על השטח שנשרף, להקים הכל מחדש כדי שנוכל לחזור לרקוד, להתפנק על פיצה מושלמת ובירה טעימה 💃🏼🍕🍻
אנחנו מאמינים שבשבוע הקרוב כבר נצליח לסיים את ההקמה ובשבוע הבא נוכל לפתוח את יולו מחדש להרצה! 🙏🏼
תאריך למסיבת הפתיחה המחודשת יפורסם בהמשך ואנחנו מתרגשים ומצפים! 😍
אבל בשביל שכל זה יקרה אנחנו צריכים עוד פוש קטן של תמיכה!
🤞🏼מה אנחנו צריכים?
🌟 פותחי פיצה / עובדי מטבח שפיצה עושה להם פרפרים בבטן!
🌟 ברמנים/ברמניות שמזיגת אלכוהול עושה להם לרקוד!
🌟 דיג׳יים מרקידים לניגונים קבועים / חד פעמיים
🌟 התחלנו הקמה עם תקציב מועט כי מוכרחים להמשיך לנגן! אבל הדרך עוד ארוכה, העשייה רבה וקשה ואנחנו נשמח לעוד עזרה שהכל יוכל להיות מושלם עבורכם! אפשר להמשיך לתרום בלינק https://giveback.co.il/project/90155
🌟 שיתופים! שיתופים! שיתופים!

בנוסף! פתחנו קבוצת ווצאפ שקטה למי שאוהב להיות הראשון שמעודכן! לקבל עדכונים בלעדיים על הפקות, מבצעים ומסיבות בלתי נשכחות.לקבלת לינק להצטרפות שלחו הודעה פרטית🤞🏼

- ליצירת קשר להצטרפות לצוות העובדים- 053-330-5988 אלחנן 🤙🏼
- ליצירת קשר לדיג׳יי שמעוניינים לתת בראש ולתת מעצמם להרמת המקום - 054-993-1148 נישאנט מנהל הפקות🪩🎼

מצפים ומתרגשים לראותכם בקרוב♥️🤞🏼

חלום אחד קטן ורצון ענק להשיב את מה שאבד ברגע אחד של אדם שיצא מדעתו. רגע אחד של מעשה נקמה לטענתו על מי שהיו בעליו הקודמים...
27/04/2026

חלום אחד קטן ורצון ענק להשיב את מה שאבד ברגע אחד של אדם שיצא מדעתו.
רגע אחד של מעשה נקמה לטענתו על מי שהיו בעליו הקודמים של העסק שהתחלתי להפעיל שלושה שבועות לפני שהוא החליט להצית את כל המקום.

הרבה מאד אנשים נרתמו ועודם.
אחת מהן היא טלי
את טלי הכרתי שהגיעה עם משפחתה במקרה לאכול בפודי של ברבי
רק אחרי פעמיים סיפרה לי על הסיור הפרקולנרי שהיא מנחה בפרדס חנה.
סיור שמתבסס על האוכל המקומי במושבה הנפלאה שלנו.
ומאז, היא מגיעה אליי עם א.נשים מכל קצוות הארץ ומספרת את הסיפור שלי, מנציחה ומזכירה את מה שאני לא רוצה לזכור, אבל גאה בו בכל יום ויום.

ולמה אני מספר לכם את זה?
כי טלי היקרה שלנו עם רצון בלתי פוסק לסייע לי ולתמוך בי (גם לפני המקרה הנ״ל) מציעה כחלק מגיוס ההמונים שלנו תשורה;
הזדמנות מושלמת גם לתמוך ולסייע לי וגם להנות מהסיור הפרקולינרי המבוקש והלא פחות ממושלם של טלי בעלות מוזלת!
המלאי מוגבל מאוד
ומה שנקרא, כל הקודם - זוכה!

מיותר לציין שהסיור טעים! נעים! חוויה מדהימה למשפחות, זוגות, חברות, קבוצות ובכלל לכל אדם (מניסיון !!!)

אז יאללה, בואו ⬇️
3 ימים נותרו🤞🏼
פרטים נוספים בלינק >>> https://giveback.co.il/project/90155

חברים יקרים ואהובים,אני רוצה לשתף אתכם מהלב, בנשימה עמוקה, על המסע המרגש והמטלטל שהתחלנו יחד עם המיזם של המתחם לפיצה שלנ...
23/04/2026

חברים יקרים ואהובים,

אני רוצה לשתף אתכם מהלב, בנשימה עמוקה, על המסע המרגש והמטלטל שהתחלנו יחד עם המיזם של המתחם לפיצה שלנו.
בזכותכם, הגענו כבר להישג יוצא דופן – 150,000 ₪ מתוך היעד של 500,000 ₪!
ואין מילים לתאר כמה זה משמעותי עבורי, עבורנו.

הסכום הזה מכסה את הסחורה והתקדמנו גם לקניית מכולות שיסייעו לנו להקים את המבנים הראשונים של העסק 💪 והלב שלי מתמלא תקווה וציפייה.

לצד זאת, עומדים בפנינו אתגרים גדולים, ועם כל זה שיש לי קושי עצום לבקש עזרה, הבטחתי שקיפות והבטחתי שלא אעצור עד שהכל יתייצב :

כרגע על הפרק- עלות משמעותית ויקרה של תשתיות החשמל והמים - זו הקמה מאפס וכל מי שמבין בזה בוודאי יודע את העלות, ולמרות ההצעה הנדיבה של לא מעט אנשים לסייע בזה, בכדי לקבל רישוי עליי להביא אך ורק אנשים מוסמכים להקמות והתקנות.
רכישת הטאבונים והתנורים האיכותיים, מקררים, כלי מטבח מקצועיים, פינות ישיבה וקופות חכמות
כל פרט ופרט הוא חלק מהחלום שלנו, החלום שהופך למציאות בזכות כל שקל, כל התמיכה של כל אחד ואחת מכם.

אני רוצה שתדעו שזה יום זכרון ראשון שיצאתי בו מהבית מזה 10 שנים, הלב כואב אך בלב מלא! ובהכרת תודה ענקית על התמיכה והאהבה שלכם. אתם לא רק נותנים כספים, אתם נותנים תקווה, אתם נותנים אמונה, ואתם נותנים לי כוח להמשיך, להילחם ולחלום.

אני מאמין בנו, באחדות שלנו, ובכוח המשותף שלנו להפוך את המקום הזה למקום שכל אחד יוכל ליהנות בו מאוכל, מחוויה ובעיקר ומעל הכל משמחה וחיבוק בלתי נגמר.

תודה ענקית לכם, על האמונה, על הלב הגדול, ועל הדרך שאנחנו עושים יחד. תודה שאתם נלחמים בשבילי, כפי שאני נלחמתי בשבילכם.

ודבר אחרון אהובים ויקרים שלי, לא מעט כותבים לי- ״אחי, תרמתי 18 שקלים הלוואי ויכולתי יותר״ אז שתדעו שכל שקל הוא עולם וגם מי שאין באפשרתו לתרום בכסף, אז שיתוף או מילה טובה זו תרומה עצומה.

עם המון אהבה ותשוקה,
אלחנן ברבי
♥️

לינק לתמיכה 🔗 https://giveback.co.il/project/90155

 #טריגר- פוסט טרא!מה | ניסיון א!בדנות😓אתחיל מהסוף; פתחנו מימון המונים. בלחץ חברתי גדול. צעד לא פשוט עבורנו. אבל אנחנו מו...
17/04/2026

#טריגר- פוסט טרא!מה | ניסיון א!בדנות
😓

אתחיל מהסוף; פתחנו מימון המונים.
בלחץ חברתי גדול. צעד לא פשוט עבורנו. אבל אנחנו מוכרחים להמשיך לנגן🎼♥️🙏🏼
זה הלינק לתרומה או פשוט לפזר אהבה >>>
https://giveback.co.il/project/90155

*
*
*
*

את הסיפור שלי כתבתי כל כך הרבה פעמים,
המטפלים אמרו שזה חלק מתהליך השיקום… לכתוב את מה שקרה שוב ושוב.
אבל באמת שלא ציפיתי להוסיף שורה אחת נוספת של כאב וכל כך קיוויתי שהנה אכתוב מילים טובות.

אבל אלוהים רוצה בשבילי אחרת.
והנה המילים גם עם הדבר הבא שנחת עליי.
אבל הפעם, הפעם אני לא מתרסק
אני מבקש עזרה למרות שזה כל כך קשה לי.

יולו זה העסק שלי והוא נשרף כליל.
זו פיצריה ומקום של מסיבות באורוות האמנים בפרדס חנה.

אחרי צוק איתן לא הבנתי מה קורה לי, מה אני מרגיש ומי לעזאזל האדם שהפכתי להיות?
שם הכל התחיל
מילד שמח שנלחם על להיות לוחם הפכתי להיות אדם שאני לא מכיר. בעיקר בלילות.
6 שנים לקח לי להבין מה קרה לי
ובעזרת האנשים שקרובים אליי פניתי לקבל עזרה.
ושם נקבע, אני חווה פוסט טראומה מהלחימה בעזה.
אלו היו שנים קשות שבהם החלטתי שאני בוחר בחיים.
פתחתי את העסק הראשון שלי אחרי עבודה קשה במטבח בבר שכונתי, הבנתי שכל מה שעושה לי טוב זה לשמח אנשים דרך האוכל שאני מכין.
אז הגיעה הקורונה שכמעט שברה אותי שוב והחלטתי שאם האנשים לא יכולים להגיע אליי אני מגיע אליהם. לשמח אותם.
אנשים שמחו, ונגמרה הקורונה והטרנד חלף ואיתה השמחה.
אז במסגרת היכולת הכלכלית שלא הייתה לי פתחתי פודטראק קטן שאנשים יבואו לאכול, וישמחו.
התחתנתי, נולדה לי בת, כולם היו שמחים.
חתמתי על עסק נוסף שהיה כל החלומות שלי, בר שכונתי. התכנון היה לפתוח אותו ב10.10.23. יום הולדת 30. הכי שמח שיש. הכל כבר היה מוכן.
ואז בבוקר אחד, חזרתי אחורה בזמן
7/10
יכולתי להישאר בבית. אבל לא יכולתי להשאיר את החברים שלי לבד.
חשבתי שהפעם אני סוגר מעגל.
אז נסעתי, טנקים ראשונים בבארי
מלחמה, גופות או רק חלקים שלהם…
4 חודשי לחימה, עסקים סגורים ללא הכנסה
אישה בבית עם תינוקת ועוד אחד בדרך.
הסבב הסתיים. חזרתי הביתה
פתחתי את החלום שלי למרות הכל
וכל השנים הקשות חזרו, במשך שנתיים התקיימה מלחמה בתוכי ונפלתי, שוב לילות, שוב התמכרויות
אבל הפעם זה היה חזק יותר
בתוך כל זה איבדתי את אמא שלי והכל קרס.
המשפחה, העסקים, הנפש, הכלכלה
והייתי צריך שוב לבחור
אם לחיות או למות
ורגע לפני שאני נושם את הנשימה האחרונה שלי, ב4 לפנות בוקר, במרפסת, קול קטן דופק לי על החלון ״אבא בוא״
היא רק בת שנתיים, והיא הצילה אותי.
אז שיניתי את הבחירה שלי
עזבתי את הכל, אבל הפעם בשבילה, בשביל אח שלה בן השנה וזה שבדרך ובשביל אמא שלהם.
זה לא היה פשוט, אבל עשיתי את זה.
נכנסתי לבית מאזן, בדרך סגרתי את הבר בגלל החובות הגדולים שדפקו לי בדלת ועודם דופקים.
חצי שנה של שיקום
בן 32, יצאתי לחיים החדשים שלי
אבא ל3 שבזכותם אני חי.
הכל התחיל להסתדר אבל אני חייב תעסוקה למלא את הנפש והדבר היליד שממלא לי את הנפש זה לשמח אנשים.
והגיעה הזדמנות עיסקית שהייתה כל מה שהנפש שלי צריכה.
פיצה, עם מתחם מסיבות. יש יותר שמח מזה?
חיבקתי את ההזדמנות בשתי ידיים ויצאתי לדרך
בצל המלחמה עם איראן, ימים ולילות של הקמה, פתיחה, התחדשות של הנפש ושמחה.
3 שבועות של מקום שמח עד הטלפון הזה שאמר לי ״הפיצה עולה באש״
אני בדרך לשם ומעליי ענן שחור, תרתי.
כמה בן אדם יכול לשאת? ולמה דווקא אני? מה עשיתי לא נכון הפעם?

הענן השחור התמלא בקצף כיבוי
הכל נשרף כולל הלב שלי.

השוטרים מעדכנים שהייתה הצתה, יש עצור שקושר את עצמו למעשה. רצה לנקום בבעלים הקודמים שהיה עובד אצלם לכאורה.

גם הקצף כיבוי נעלם והכל בחוץ מתחיל להתבהר אבל בפנים הכל ממשיך לבעור.

סחורה בשווי 150,000₪ שהונחה שם 5 דק לפניי כן, כי תכננו לחגוג עצמאות בעוד כמה ימים, אירוני אה?
טאבונים, מקררים, מקפיאים, קופות, ארון התקשרות והחשמל ועוד ים של ציוד במאות אלפי שקלים.

ועכשיו, שוב, אני צריך להתחיל הכל מהתחלה.
אבל מאיפה מתחילים?

אני לא אוהב להיות במצב הזה, אני לא רוצה שוב לזעוק לעזרה
אבל אני חייב, בשביל הילדה שהצילה אותי, בשביל האחים שלה.

אני רוצה לחגוג עצמאות, אבל אני צריך את העזרה שלכם.
שהמקום יפתח מחדש אני מבטיח לחבק כל אחד ואחת מכם, לפנק, לשמח ולאהוב, ומי שמכיר אותי יודע שזה כל מה שאני יודע לעשות. לפזר אהבה.
כל סכום יוכל לעזור, כל עזרה תוכל לעזור ואני אזכור את העזרה הזו לנצח.

אני משאיר פה גם את המספר טלפון שלי,
מי שפגש אותי כבר יודע שאני ישר מחבק
והחיוך מתערבב לי עם הדמעות
אבל החיוך שלי נצחי.
גם כשבפנים שבור לי.

אני משאיר את הטלפון, כי אני יודע שיש כאן אנשים שקוראים ואולי הם לא יכולים לשים כסף, אבל הם רוצים לחזק.
אני יודע כי זה העם שלי.
ואני אוהב אתכם! ובשבילכם הייתי עובר הכל שוב פעם.

אז תרגישו חופשי לכתוב או להתקשר.
אוהב,
מתחזק!
אלחנן♥️
053-330-5988

#מילואים #שריפה #פיצה #אורוותהאמנים #פרדסחנה #תמיכה #אהבה

Address

אורוות האמנים
Karkur

Opening Hours

Tuesday 18:30 - 01:00
Wednesday 18:30 - 01:00
Thursday 18:30 - 01:00
Friday 10:30 - 16:00
Saturday 20:00 - 01:00

Telephone

+97236218589

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Yolo Pizza יולו פיצה posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Establishment

Send a message to Yolo Pizza יולו פיצה:

Share

Category