18/08/2025
מי ישמע נהיינו סלב.
פשוט תבואו.
א. כל הכספים נתרמים לעמותת שקר כל שהוא,
אז מס הכנסה - תרגיעו.
ב. זה גללים של הכלבה של דב, נאקה מתקתק מידי.
ג. מצד שני, הכתבה על הגללים עשתה לנו יופי של יח"צ, חשיפה, הנחות סלב ומעריצות הזויות מחוץ לבית,
אפילו נהיינו מותג שעושה יותר כסף מהמרצ'נדייז,
החולצות והנייר טואלט הממותג, מאשר הרווח על הבירה.
אז אין תלונות.
תרבות תקוע
תקוע וחברים במזרח הגוש
תיירות גוש עציון
תראו מה מצאנו!
תמונות נוסטלגיות מפסטיבל הבירה הראשון!
בירודיון -
בירה ששותים מול ההרודיון.
דב ברק, אסף וילף, אורי דותן ושוקי אדמנית -
נפגשים כבר 15 שנה (!!) כל יום רביעי,
ומבשלים בירה להנאתם.
את הכסף שהם מרוויחים ממכירת הבירה (מוכרים בפסטיבל בלבד) - הם משקיעים בעצמם באיזה לילה במדבר, טיול גברים.
השמועה מספרת
שכששאלו אותם בפסטיבל הראשון מה עושה את הטעם הייחודי,
ענה שוקי בנונשלאנט שהתבלין הסודי הוא לא פחות מאשר גללים של נאקה שאספו במדבר.
קהל השומעים התפלג נורמלית:
חלקם חייכו, חלקם ירקו, חלקם לא חזרו, וכתבת ג'ינג'ית אחת שעברה במקום - מיד שיבצה את הסיפור באייטם שלה.
רוצים לטעום טעם נוסטלגי?
חפשו אותם בפסטיבל!
*הארכנו את המכירה המוקדמת עד חמישי הקרוב*
https://tic.li/z05d51O
לינק לכולם
לינק לתושבי תקוע https://forms.gle/p1bZDcpzs8bqQcx58