29/08/2022
היי שלום יא אהובימיז
עברו כמה חודשים מה שלומכן?
היה קיץ נייס נכון??
מאז הסגירה אנחנו נחנו עם עצמנו וחגגנו אצל אחרים וסגרנו חשבונות והתחבאנו מהרשויות ופיתחנו תכניות ושוב פעם נחנו
הודעת הסגירה שלנו העלתה קול תרועה כל כך חזק שחימם לנו את הלב והמתיק את הגלולה ונתן לנו לסיים בתחושת גאווה ואחווה ואנחנו אסירות תודה על החיבוקים והחיזוקים והמילים היפייפיות.
באמת עשינו משהו מדהים אה?
כשאנחנו אומרות עשינו הכוונה היא לכולנו - לא רק המנהלים והמפיקות והצוות - כל אחד מכם שהיה והמציאה וחיזק והרימה.
באמת היינו פונדקאים - המקום היה אינקובטור עצמאי למען אנשי הרוח היוצרת שמסתובבים בירושלים המעוררת.
לא תמיד דייקנו. לפעמים אפילו ממש פספסנו וחטאנו. סליחה על הפעמים שפגענו ולא היינו קשובים לרגישות האנושית של לילה עמוק במועדון צועני-פלורליסטי במרכז ירושלים.
סליחה מעומק ליבנו לאלו שנפגעו אצלנו ומאיתנו. אמן ואמן לסליחה וחמלה.
☆ הבית נסגר אבל התנועה לא עוצרת ☆
כבר הקיץ היה אפשר לראות את האדוות מזיזות ומשפיעות - מאירועים שהקהילה הרימה עצמאית ומאנשי פונדק משובצים בתפקידי מפתח בעשייה היצירתית בעיר. משהו מדהים
כן היו מאמצים גדולים לגייס את מה שצריך כדי לחדש את הפונדק אבל זה פשוט לא אפשרי. אל דאגה ממשיכים ומתפתחים.
בחודשים האחרונים התבשל לו משהו חדש במקום חדש בכיוון חדש ועל זה עוד תשמעו הרבה ובקרוב מאד.
רק נרמוז ונאמר את המילה: ״★ קברט ★״
שוב נאמר תודה. תודה על השנים, תודה על העזרה, תודה על האמונה, תודה על היצירה, תודה על הבנייה תודה על החגיגה תודה על התקווה והכי תודה על הביחד.
ביחד לקחנו את המציאות בידיים ובאמת יצרנו עולם של שמחה ותקווה וחיבור אנושי שנתן אור והגביר את הטוב כשהיה צריך.
בברכת אהבה ושלום
פרויקט הפונדק והנשמות שמאחוריו
בסרטון:
״לחיות. בלי שום פחד. רק ביחד. בפונדק ♡ ״