17/09/2013
עלמא על הגג!!! שוברים את השוק ומחזירים את השפיות למחירי האלכוהול!!! בירה מהחבית רק 17 ש"ח!!! וודקה/ייגר/פידג' ומשקה אנרגיה 25 ש"ח! קוקטיילים ב-25 ש"ח! ערק לימונים 20 ש"ח! בקבוק סמירנוף עם 6 BLUE רק 180 ש"ח!
כל חמישי ומוצ"ש!!! מתחילים ב19:00...
מבצעים חסרי תקדים!!!