04/05/2026
ניפגש שם ביער (ממש הערב!!)
ברגע שהרייב מתחיל להיות מבלבל,
בקטע טוב או לא, ונעשה טקס פסיכומאגי המושפע קשות משיטת התנועה אילן לב וניגון עתיק שהולחן בשנות ה־60.
צריך להתכונן לרגעים כאלה בחיים, אבל לא יותר מדי, כדי שנתפס אותנו לא מוכנים.
כדי להתכונן לטקס, שמעו את השיר הזה כמה היום, ואם יש בכם אומץ אז לשיר את הפזמון בקול רם במקלחת או ברחוב:
The Moody Blues - Nights in White Satin
ותהרהרו במילים:
וְעַל יְדֵי זֶה יֻשְׁפַּע שֶׁפַע רַב בְּכָל הָעוֹלָמוֹת וּלְתַקֵּן אֶת נַפְשׁוֹתֵינוּ וְרוּחוֹתֵינוּ וְנִשְׁמוֹתֵינוּ מִכָּל סִיג וּפְגָם, וּלְטַהֲרֵנוּ וּלְקַדְּשֵׁנוּ בִּקְדֻשָּׁתְךָ הָעֶלְיוֹנָה, אָמֵן סֶלָה:
בני אדם כתבו והלחינו, לא אלוהים, אז הכול מותר.
ב - ❤️ טלשלום