חורקו /// horko

חורקו /// horko *****שעות שמחות*****
כל יום בין 17:00 ל21:00
כמובן שאפשר לקחת את ?

היום חייבים לפנות הכל! בואו להזיז ולחבק
03/01/2021

היום חייבים לפנות הכל! בואו להזיז ולחבק

עד 5 אחהצ אתם יכולים לקנות חלק מאיתנו אליכם הביתה
30/12/2020

עד 5 אחהצ אתם יכולים לקנות חלק מאיתנו אליכם הביתה

הי חברות וחברים שלנו!השנה הנוראית הזו נגמרת סופסוף, חשבנו שנצליח פשוט לשים אותה מאחורינו אבל לא כך רצה הגורל.כדי לשים את...
29/12/2020

הי חברות וחברים שלנו!
השנה הנוראית הזו נגמרת סופסוף, חשבנו שנצליח פשוט לשים אותה מאחורינו אבל לא כך רצה הגורל.
כדי לשים את הדובדבן על הקצפת גילינו שאנחנו חייבים לפנות את כל תכולת הפאב בהקדם.

אז....
מכירת חיסול!

רוצים לקנות מאיתנו איזה בקבוק אלכוהול ולתמוך בעסק קורס?
רוצות להתחיל לדג'ה במרתף של אמא אבל חסר לכן כבל?
בדיוק חסרים לך כמה כיסאות למרפסת ואהבת אותנו מאוד?
רוצה להוציא את זעמך על עוולות המגיפה השקרית בניתוץ בר שהיה לך לבית?
מעוניינת לסייד קיר יפה ללבן רגיל בהתנדבות מתוך רצון טוב ושעמום?

דברו איתנו ובואו ביום רביעי, קנו לכםן איזה מזכרת קטנה, תקבלו כוס מתנה וחיבוק אוהב.

בקרוב מאוד הכל יהיה מאחורינו, אמן.

לא בטוח שעוד נהיה אחרי הסגר...תקפצו לומר שלום שלא תתחרטו אחר כך ;)תייגו חברה שאוהבת אותנו ואחד שהקיא בשירותים
13/09/2020

לא בטוח שעוד נהיה אחרי הסגר...
תקפצו לומר שלום שלא תתחרטו אחר כך ;)
תייגו חברה שאוהבת אותנו ואחד שהקיא בשירותים

חברות וחברים יקרים ויקרות!התקופה האחרונה הייתה לא פשוטה כלל.המון חוסר וודאות, מעט מאוד נחת והרבה מאוד סימני שאלה לגבי הע...
22/07/2020

חברות וחברים יקרים ויקרות!
התקופה האחרונה הייתה לא פשוטה כלל.
המון חוסר וודאות, מעט מאוד נחת והרבה מאוד סימני שאלה לגבי העתיד שלנו.
לא יודעים אם נצליח לשרוד את משבר הקורונה הקרוב לצערנו...
אבל כרגע אנחנו עוד קיימים, ואם הממשלה, השלטון, מס הכנסה, ביטוח לאומי וכל השאר לא מעוניינים לעזור לנו בגלל בירוקרטיה - אנחנו נעזור לעצמנו.
החלטנו להתחיל לפתוח מחדש, בעמידה בכל כללי הקורונה, בלי ישיבה בפנים.
אנחנו מזמינים אתכן ואתכם לבוא, לתת לנו יד בצרה הכלכלית שנקלענו אליה, לשתות איזה בירה קרה וזולה ואולי גם לדבר טיפה על מחאה והתנגדות.
לא לשכוח להזמין גם פופקורן כי אנחנו כמובן בית קפה עכשיו;)

מקווים להצליח לפתוח כל יום בשעה שבע.
מקווים לראות אתכם.
מקווים לצלוח את התקופה הקשה הזאת.
מקווים שאתן בטוב:)

אוהבים מלא- דב ואיתמר.

31/05/2020

***מצמצמים שעות- מרחיבים את הלב***

כחלק ממאמצי החזרה לשגרה אנחנו משנים את שעות הפתיחה ומאחירים את ההאפי האוור:)))

ההגשה מעתה בבר (או בחלון :) ובתשלום מראש בלבד.

ימים ראשון עד חמישי פותחים בשעה 7
ימים שישי ושבת פותחים ב8

ההאפי האוור שלנו מתאחר ומעכשיו אפשר להזמין עד 21:30 ולקבל את הריפיל עד 22:00!!!

פשוט, לא?
הכל מופיע בתיאור המקום כאן בדף:)

שיהיה בהצלחה ושנרכב רק על גלים בים איימן!

23/05/2020

טייק אווי היום
7-23:00

רק מזכירות שהיום יום חמישי Shiri Furst
19/03/2020

רק מזכירות שהיום יום חמישי
Shiri Furst

Address

בן סירא 3
Jerusalem
94181

Telephone

0545527887

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when חורקו /// horko posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category