01/02/2026
מצוין!!! עם ישראל חי 🇮🇱💗🪬🇮🇱💗🪬💓🪬💗🇮🇱💓🪬💗🇮🇱💓🇮🇱💗
ממלך ההייטק למובטל ב-48 שעות: השיעור היקר בהיסטוריה על “למה אסור להתעסק עם ישראל” ❌ 💰
פאדי קוסגרייב, המייסד המיתולוגי של כנס ה-Web Summit, תמך בחמאס והחליט באמצע המלחמה להאשים את ישראל ב”פשעי מלחמה”.
הוא לא ציפה לגל הצונאמי שהגיע בתגובה: בכירי ההייטק הישראלי הובילו חרם עולמי, וענקיות הטכנולוגיה (Google, Meta, Amazon) משכו את החסויות שלהן במיליונים.
המשקיעים של הכנס הבינו שהמותג נשרף, והראו לו את הדרך החוצה מהחברה שהוא עצמו הקים.
הוא ניסה להתנצל, אבל זה היה מאוחר מדי.
מה דעתכם: האם החרם הישראלי היה אגרסיבי מדי או הכרחי?