23/04/2024
לפני שנתיים ושמונה חודשים יצאתי למסע,
ניסיון להגשים חלום וליצור משהו מיוחד בעיר הכי מטורללת שיש על הפלנטה.
המסע הזה היה מפרך, ארוך וקשה.
מלא ברגעם שמחים ועצובים,
ברגעים יפים ומכוערים, ברגעים שנדמה שהכל התחבר והנה אני מצליח ליצור את מה שחלמתי עליו בלילות במשך שנים,
ברגעים שהכל התרסק שוב ושוב למרות שלא הפסקתי להמשיך ולנסות.
הגיע הזמן לשים למסע הזה סוף,
אין בי מי מילים להודות לכל מי שהגיע.ה אלי לשתות בצורה קצת אחרת שונה, לנסות דברים חדשים ולגלות עולם חדש וטעים של דרינקים שהם קצת יותר מיוחדים והרבה יותר טעימים.
הערב ואולי גם מחר יהיו הלילות האחרונים,
בואו לשתות איתי את מה שנשאר❤️