24/05/2026
בוקר טוב חברים 🙂
הערב נפגשים בטכניון בליין סלסה ובצ'אטה חגיגי 🤩💃🕺
פותחים את השבוע בכיף ובאנרגיות טובות עם צוות לטינו ביט 😍
חוגגים יום הולדת למיקולה ודוד עם אלכוהול, נישנושים ומעגלים 🥳🎊🎉
מי שמגיע למסיבת בצ'אטה בלבד - כניסה חינם
חשוב! מי שמגיע רק בצ'אטה וזקוק לאישור רכב - נא לשלוח לי בפרטי עד שעה 18:00 ביום ראשון 🤩
הלו"ז:
20:15 - פתיחת דלתות
20:30 - לימוד בצ'אטה בשתי רמות (החל מבסיס)
21:00 - קדם מסיבה (סלסה ובצ'אטה)
21:15 - לימוד סלסה קובנית ול.א. ב-7 רמות (החל מבסיס)
22:15 - מסיבת סלסה ובצ'אטה בשתי רחבות ריקוד
ההרשמה לכל האירועים שלנו הינה דרך הבוט:
https://wa.me/972559742999?text=הרשמה
ההרשמה כוללת אישור כניסה עם הרכב למי שמעוניין/ת 🚗