05/01/2025
לחברי הקרפיון
קודם כל אני שמח ומודה לכל מי שמתעניין ומתקשר לברר מה שלומנו ואם
חזרנו לעבודה,
אז לצערינו אנחנו עדיין לא חזרנו לעבוד.
בחודשים בקרובים נתארגן ונחזור לאט
לתפקד.
שנתראה בקרוב ובתיקווה שיחזרו כל החטופים