20/01/2022
Πριν μερικές μέρες με κατηγόρησαν δημόσια ότι κατήγγειλα ένα μαγαζί και η αστυνομία το έκλεισε. Η απάντηση μου ήταν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, ότι υπάρχει τρόπος να μάθουν ποιος έκανε καταγγελία και ότι είναι λάθος να με δυσφημίζουν χωρίς αποδείξεις. Μετά από σύσταση της αστυνομίας τα σχόλια διαγράφηκαν αλλά ο πόλεμος συνεχίστηκε. Συνέχισαν να διαρρέουν το ίδιο ψέμα από στόμα σε στόμα σε όλο το Βόλο σε μια προσπάθεια να στρέψουν όλο τον κόσμο εναντίον μου και εναντίον του μαγαζιού μου. Βάζουν στο στόμα μου λόγια που δεν έχω πει, μπερδεύουν ονόματα και καταστάσεις σε μια απέλπιδα προσπάθεια να δουλέψουν. Και το αποκορύφωμα? Με κατήγγειλαν ! Επειδή έχω μάθει να μιλάω με αποδείξεις έχω το επίσημο έγγραφο που το αποδεικνύει. Όλα τα στοιχεία έχουν κατατεθεί και η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Καφέ-Ελληνάδικο στη Νέα Ιωνία Βόλου