20/05/2026
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους εσάς που παρευρεθήκατε στο Grand Opening του εστιατορίου μας την Κυριακή 17 Μαΐου και μας τιμήσατε με την παρουσία σας. ✨
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Δήμαρχο Σητείας κ. Ζερβάκη, την κα. Κατερίνα Σπυριδάκη (Βουλευτή Λασιθίου), τον κ. Μιχάλη Αεράκη, τον Αρχηγό ΓΕΑ Αντιπτέραρχο κ. Γρηγοριάδη, τον Διοικητή της ΠΝΒ Κυριαμαδίου Αντιπλοίαρχο κ. Δρακάκη, τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αυστρίας Αρσένιο, τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας Κύριλλο, τον Ηγούμενο της Μονής Τοπλού Αμβρόσιο & Φιλόθεο, καθώς και όλους τους εκπροσώπους πολιτικών γραφείων και φορέων.
Η παρουσία σας αποτελεί για εμάς τιμή και έμπνευση για τη συνέχεια. Σας περιμένουμε να συνεχίσουμε μαζί αυτό το όμορφο ταξίδι γεύσεων και φιλοξενίας! 🍷🍽️