01/04/2026
Τα φώτα στη σκηνή μας έσβησαν το περασμένο Σάββατο, αλλά η καρδιά του 🎼Ραντεβού Live χτυπάει ακόμα δυνατά!
Θέλουμε να πούμε ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους όσοι έκαναν αυτόν τον χειμώνα αξέχαστο:
🎙Στους τραγουδιστές και τους μουσικούς μας, που με το ταλέντο και την ψυχή τους μας χάρισαν μοναδικές ερμηνείες!
🥂 Στο προσωπικό μας, που με το χαμόγελο και την ενέργειά του φρόντισε να μη λείψει τίποτα από τις βραδιές σας.. και φυσικά σε όλους εσάς, την καλύτερη παρέα της Θεσσαλονίκης που γεμίσατε τη σκηνή μας με παλμό και τραγούδι!
Κλείνουμε για λίγο τις πόρτες μας για να γεμίσουμε μπαταρίες, αλλά η μουσική δεν σταματά...
Κρατάμε τις πιο όμορφες αναμνήσεις και δίνουμε ραντεβού ξανά τον χειμώνα για ακόμα πιο δυνατές στιγμές!