Σύλλογος Εστίασης Και Ψυχαγωγίας Καταστημάτων Δήμου Σητείας

  • Home
  • Greece
  • Sitía
  • Σύλλογος Εστίασης Και Ψυχαγωγίας Καταστημάτων Δήμου Σητείας

Σύλλογος  Εστίασης Και Ψυχαγωγίας Καταστημάτων Δήμου Σητείας Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης Και Ψυχαγωγίας Δήμου Σητείας - official page

09/04/2026
23/03/2026

Αυθεντικά έθιμα, βαθιά κατάνυξη, κρητική φιλοξενία. ✨
Το Πάσχα στη Σητεία είναι μια εμπειρία που πρέπει να ζήσεις. Δες το βίντεο, νιώσε την ατμόσφαιρα και ετοίμασε βαλίτσες! 🌿🕯️🎆
#ΠάσχαΣτηΣητεία #Κρήτη
Tip για το Facebook:

Περισσότερες δόσεις και ρυθμίσεις για τα τέλη και τις οφειλές των καταστημάτωνΣτο ξεκίνημα του νέου έτους οι επαγγελματί...
01/02/2026

Περισσότερες δόσεις και ρυθμίσεις για τα τέλη και τις οφειλές των καταστημάτων

Στο ξεκίνημα του νέου έτους οι επαγγελματίες και ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας Δήμου Σητείας συνεχίζουν να καταβάλλουν προσπάθειες για να αντεπεξέλθουν και να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα δύσκολο, κυρίως λόγω της μείωσης της κίνησης, λόγω οικονομικής στενότητας του καταναλωτικού κοινού και παράλληλα της αύξησης του κόστους σε ότι αφορά την λειτουργία των καταστημάτων.

Όπως τόνισε μιλώντας στην ΑΝΑΤΟΛΗ ο Πρόεδρος του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας κ. Μανόλης Αγγελάκης, δεδομένης αυτής της κατάστασης ο Σύλλογος δραστηριοποιείται συνεχόμενα, εντονότερα και ποικιλοτρόπως, με στόχο την στήριξη των μελών του, την διατήρηση των θέσεων εργασίας στον κλάδο και την συμβολή εν τέλει στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Το προηγούμενο διάστημα της εορταστικής περιόδου -σε συνέχεια και της καλοκαιρινής- η κίνηση ήταν μειωμένη με μία πτώση αναλογική από 30% έως 40% σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, οι οποίες δεν ήταν και οι καλύτερες, όπως τόνισε.

Δόσεις για τα τέλη χρήσης χερσαίας ζώνης

«Η κατάσταση αυτή, όπως γίνεται αντιληπτό, δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

Στο πλαίσιο ενεργειών από την πλευρά του Συλλόγου για την αντιμετώπιση προβλημάτων και σε συνεργασία με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και τον Πρόεδρο κ. Μανώλη Αϊλαμάκη, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα συνάντηση στην διάρκεια της οποίας εξετάστηκε η προοπτική αντιμετώπισης ζητημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες. Συζητήσαμε με σκοπό να βρεθούν κάποιες λύσεις που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν.

Ένα πάγιο αίτημα του Συλλόγου μας αφορούσε τη δυνατότητα πληρωμής των τελών χρήσης στην χερσαία ζώνη λιμένος σε τρεις ισόποσες ή δώδεκα δόσεις από τους συναδέλφους. Έγινε αποδεκτό. Παράλληλα δόθηκε η δυνατότητα να ρυθμιστούν παλαιότερες οφειλές που υπάρχουν. Δόθηκε η δυνατότητα μέσω του κράτους να γίνουν εξατομικευμένες ρυθμίσεις, ανάλογα και με το ποσό, από δώδεκα έως και εξήντα δόσεις. Ένα μέτρο το οποίο είναι καλό και μπορεί να βοηθήσει τους συναδέλφους να ανταπεξέλθουν σε κάποιες υποχρεώσεις τους. Βέβαια το να ρυθμίζεις τα χρέη και τις οφειλές σου δεν είναι πανάκεια, το σημαντικό είναι να υπάρχει δουλειά, ρευστότητα, έτσι ώστε να μην υπάρχουν χρέη και να μπορούν να κρατηθούν ζωντανά τα καταστήματα, κατά συνέπεια και οι θέσεις εργασίας και οι δουλειές του κόσμου που εργάζεται στην εστίαση».



Για τη νέα σεζόν

«Η εποχή που ζούμε», είπε ο κ. Αγγελάκης, «είναι δύσκολη για όλους. Ο κόσμος πιέζεται πολύ οικονομικά. Δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να καταναλώσει γενικά, άρα και στην εστίαση η κίνηση είναι μειωμένη. Και τα μηνύματα δεν είναι ενθαρρυντικά ούτε για την νέα τουριστική περίοδο.

Θετικό θα είναι η ολοκλήρωση και τοποθέτηση των πλωτών μαρινών, οι οποίες, σύμφωνα με τις αναφορές των ιθυνόντων του Δήμου θα τοποθετηθούν μέχρι το Μάιο. Η αξιοποίηση του λιμανιού της Σητείας είναι ένα πάγιο αίτημα του Συλλόγου. Αν λοιπόν ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη δράση εκτιμάται ότι θα δώσει μία ώθηση».



Για τις Απόκριες

Στο πλαίσιο των προσπαθειών που συνεχίζει να καταβάλει ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας Δήμου Σητείας, υλοποιεί και προγραμματίζει και άλλες δράσεις. Εν όψει της αποκριάτικης περιόδου που ακολουθεί και θέλοντας να συμβάλει στην τόνωση της κίνησης και της επισκεψιμότητας, προγραμματίζονται ανά καταστήματα μουσικές εκδηλώσεις την Τσικνοπέμπτη και στην συνέχεια street party το τελευταίο τριήμερο των Αποκριών, τόσο το Σάββατο 21 και την Κυριακή της Αποκριάς 22 Φεβρουαρίου.

Οι καταστηματάρχες εκτιμούν ότι για άλλη μία φορά, οι αποκριάτικες εκδηλώσεις γενικότερα που θα λάβουν χώρα στην Σητεία και εκείνες που οργανώνει ο Σύλλογος θα βοηθήσουν να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στην περιοχή από εκδρομείς της υπόλοιπης Κρήτης.

«Το σλόγκαν φέτος είναι: Η Κρήτη πάει Σητεία. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί, θα έρθει στην περιοχή μας και θα περάσει καλά. Σε ένα εναλλακτικό καρναβάλι όπως είναι το Σητειακό με ένα πολύ ωραίο τριήμερο εκδηλώσεων το οποίο ξεκινάει την Παρασκευή με την Λευκή Αποκριάτικη Νύχτα του Εμπορικού Συλλόγου και συνεχίζεται με τις υπόλοιπες εκδηλώσεις. Είναι μια ευκαιρία γενικότερα, ο κόσμος να χαλαρώσει λίγο, να περάσει καλά σε αυτές τις δύσκολες περιόδους που περνάμε όλοι μας», συμπλήρωσε.



Εσωτερικός τουρισμός

Εν ενόψει και της τουριστικής περιόδου, ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας προγραμματίζει δράσεις -εστιάζοντας ιδιαίτερα στον εσωτερικό τουρισμό της Κρήτης – σε συνεργασία και με άλλους φορείς. Όπως την αξιοποίηση και φέτος της καμπάνιας «Πάμε Σητεία» σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Σητείας και το Επιμελητήριο Λασιθίου.

Όπως σημείωσε ο κ. Αγγελάκης, «Το γεγονός ότι φέτος, όπως έχει αναφερθεί από την Ένωση Ξενοδοχείων Σητείας, δεν προβλέπονται πτήσεις τσάρτερ, αλλά και το γεγονός ότι τα όποια σχέδια για την κρουαζιέρα φαίνεται να έχουν χρονικό ορίζοντα από την επόμενη ή τις μεθεπόμενες χρονιές, σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια όλων. Κι ευελπιστούμε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Να βοηθηθούν και οι επιχειρήσεις, τα καταστήματα για να παραμείνουν ζωντανά.

Να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας -εστίαση ξαναλέμε ότι είναι ο πρώτος εργοδότης και στην περιοχή μας. Με επίσημα στοιχεία της επιθεώρησης εργασίας πάνω 1000 άτομα εργάζονται στην εστίαση στην επαρχία μας. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό σε επίπεδο δήμου, περιφέρειας και κράτους, ότι η εστίαση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται σαν ένας εγκληματίας, σαν παραβατικό στοιχείο. Ο κλάδος της εστίασης είναι ο πρώτος εργοδότης στην περιοχή, το ανέφερε και ο Δήμαρχος κ. Ζερβάκης στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε. Η εστίαση είναι ο μοχλός που κινεί την οικονομία και αν οι επιχειρήσεις είναι ζωντανές κι έχουν δύναμη, περισσότερος κόσμος θα εργάζεται στα καταστήματα και περισσότερα χρήματα θα μπαίνουν στα σπίτια της περιοχής μας, των ανθρώπων του τόπου. Και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε», κατέληξε ο κ. Αγγελάκης.

ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Στο ξεκίνημα του νέου έτους οι επαγγελματίες και ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας Δήμου Σητείας συνεχίζουν να καταβάλλουν προσπάθειες για να

ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣΣύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας ΣητείαςΟ Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψ...
07/01/2026

ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Σητείας
Ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Σητείας ενώνει τη φωνή του με τον αγροτικό κόσμο του τόπου μας. Στεκόμαστε αδιαπραγμάτευτα στο πλευρό των αγροτών και κτηνοτρόφων της Σητείας στον δίκαιο αγώνα επιβίωσης που δίνουν.
Δεν είμαστε απλοί παρατηρητές. Ο πρωτογενής τομέας είναι η καρδιά της Σητείας και αιμοδότης των επιχειρήσεών μας. Η εγκατάλειψη της υπαίθρου, το δυσβάσταχτο κόστος παραγωγής και η κοροϊδία με τις τιμές δεν είναι απλά «προβλήματα». Είναι η ταφόπλακα της τοπικής οικονομίας.
Ως επαγγελματίες της εστίασης βροντοφωνάζουμε: Χωρίς ντόπιο παραγωγό, δεν υπάρχει τοπική γαστρονομία. Χωρίς αγρότη, δεν υπάρχει τουρισμός. Χωρίς πρωτογενή τομέα, τα μαγαζιά μας δεν έχουν μέλλον.

Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των αγροτών και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ εδώ και τώρα:

• Προστασία του εισοδήματος από την αισχροκέρδεια και τις αθρόες εισαγωγές.
• Μείωση του κόστους παραγωγής που πνίγει τον αγρότη.
• Ουσιαστικές αποζημιώσεις και όχι ψίχουλα για τις καταστροφές.
• Έργα υποδομής για να μείνει ο κόσμος στα χωριά του.
Καλούμε την Πολιτεία να σταματήσει τις υποσχέσεις και να δώσει λύσεις ΤΩΡΑ, πριν να είναι αργά. Η ανοχή μας τελείωσε.
Ο αγώνας των αγροτών είναι και δικός μας αγώνας. Είναι αγώνας για να μην ερημώσει ο τόπος μας.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ.
ΧΩΡΙΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Σητείας

Ευχές από τον ΣύλλογοΚαταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας ΣητείαςΤο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μαςεύχεται σε όλα τα...
24/12/2025

Ευχές από τον Σύλλογο
Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Σητείας

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας
εύχεται σε όλα τα μέλη,
στους εργαζομένους
και στις οικογένειές σας,
Χαρούμενα Χριστούγεννα
και μια Νέα Χρονιά γεμάτη
υγεία, δύναμη και αισιοδοξία.
Ευχόμαστε το νέο έτος να φέρει
σταθερότητα στις επιχειρήσεις μας,
πρόοδο στον τόπο μας
και καλύτερες ημέρες για όλους.
Με ενότητα, συνεργασία και πίστη στις δυνατότητές μας,
συνεχίζουμε να στηρίζουμε την τοπική κοινωνία
και να αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο.
🎄 Καλές Γιορτές σε όλους! 🎄
Το Διοικητικό Συμβούλιο
του Συλλόγου Καταστημάτων
Εστίασης & Ψυχαγωγίας Σητείας

Συντοπίτες: Ο τόπος μας πονάει.Το νοσοκομείο μας – το στήριγμα αυτού του τόπου – μαραζώνει.Αυτό το νοσοκομείο είναι η ψυ...
17/11/2025

Συντοπίτες: Ο τόπος μας πονάει.
Το νοσοκομείο μας – το στήριγμα αυτού του τόπου – μαραζώνει.

Αυτό το νοσοκομείο είναι η ψυχή του τόπου μας.
Μέσα σε αυτό σώθηκαν και σώζονται ζωές.
Καθημερινά γιαγιάδες, παππούδες, γονείς, παιδιά βρίσκουν ανακούφιση και παρηγοριά.

Δεν είναι ένα απλό κτήριο, είναι μια μεγάλη αγκαλιά για όλους μας. Αυτή η αγκαλιά μέρα με τη μέρα μικραίνει και αδειάζει.

Κάποιοι αποφάσισαν, χωρίς εμάς, ότι δεν μπορούμε να έχουμε την περίθαλψη που μας αξίζει και δικαιούμαστε.

Δεν θα το επιτρέψουμε!

Η υγεία δεν είναι νούμερα, είναι ανθρώπινες ζωές.
Και καμιά ζωή δεν είναι δευτερεύουσας αξίας.

Σας καλούμε όλους,
στις 27 Νοεμβρίου στις 12:00
στην κεντρική πλατεία της Σητείας,
να ενώσουμε τις φωνές μας,
γιατί όλοι μαζί μπορούμε!

Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ Στη φετινή ΔΕΘ, ο Πρωθυπουργός απέδειξε για ακόμη μία φορά την πλήρη αδιαφορία του ...
06/09/2025

Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ

Στη φετινή ΔΕΘ, ο Πρωθυπουργός απέδειξε για ακόμη μία φορά την πλήρη αδιαφορία του για τον μεγαλύτερο εργοδότη της χώρας: τον κλάδο της εστίασης.
Δεν υπήρξε καμία αναφορά, ούτε καν η λέξη «εστίαση».
·Δεν ανακοινώθηκε ούτε ένα μέτρο στήριξης.
·Δεν υπήρξε μείωση του μνημονιακού ΦΠΑ που βαραίνει τον σερβιριζόμενο καφέ και τα ροφήματα.
·Δεν υπήρξε ελάφρυνση της φορολογίας που ο ίδιος αύξησε.
Από το 2019 ο κ. Μητσοτάκης δεσμευόταν ότι θα μειώσει φόρους και ΦΠΑ. Σήμερα, αντίθετα, τους έχει αυξήσει, οδηγώντας χιλιάδες επιχειρήσεις σε απόγνωση και βάζοντας τον κλάδο σε τροχιά συρρίκνωσης.
Ο κλάδος της εστίασης, που στηρίζει εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες και αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής οικονομίας, έμεινε ξανά στο περιθώριο. Η σιωπή της κυβέρνησης είναι προσβολή για όλους μας.
Η οργή μας δεν θα σβήσει.
Η απάντηση θα δοθεί εκεί που πραγματικά μετρά:
Ραντεβού στις κάλπες.
#εστίαση

#ΔΕΘ
#Μητσοτάκης
Η απάντηση θα δοθεί εκεί που πραγματικά μετρά:
Ραντεβού στις κάλπες.
#εστίαση

#ΔΕΘ
#Μητσοτάκης

Δελτίο ΤύπουΟ Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας Σητείας καλεί όλα τα μέλη του να συμμετάσχουν στην κινητοποί...
05/09/2025

Δελτίο Τύπου
Ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας Σητείας καλεί όλα τα μέλη του να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση που διοργανώνει ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων από το έγκλημα των Τεμπών.
Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα Σάββατο, στις 19:00, στην Κεντρική Πλατεία Σητείας.

28/08/2025
Μια νέα πρωτοβουλία ξεκίνησε στην περιοχή από τον Σύλλογο Εστίασης Σητείας και τον Εμπορικό Σύλλογο Σητείας! Με την υποσ...
25/07/2025

Μια νέα πρωτοβουλία ξεκίνησε στην περιοχή από τον Σύλλογο Εστίασης Σητείας και τον Εμπορικό Σύλλογο Σητείας! Με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Λασιθίου!

https://www.facebook.com/profile.php?id=61578639364845

Καλή επιτυχία!
Είναι σημαντικές οι συνεργασίες. Και προσωπικά χαίρομαι ιδιαίτερα όταν φορείς της περιοχής συμπράττουν για το καλό του τόπου. Αυτό χρειάζεται η περιοχή.

www.pamesitia.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΣύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Δήμου ΣητείαςΣητεία, 4 Ιουλίου 2025Η φωτιά στην Ιεράπετρα έστειλ...
04/07/2025

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Δήμου Σητείας
Σητεία, 4 Ιουλίου 2025

Η φωτιά στην Ιεράπετρα έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα: Το Αεροδρόμιο Σητείας είναι αναγκαίο – Πρέπει να αναβαθμιστεί άμεσα
Η πρόσφατη μεγάλη πυρκαγιά στην Ιεράπετρα, η οποία – ευτυχώς – τέθηκε υπό έλεγχο μετά από ημέρες καταστροφής και αγωνίας, ανέδειξε με τον πιο ηχηρό και αδιαμφισβήτητο τρόπο τη ζωτικής σημασίας αναγκαιότητα ύπαρξης και αναβάθμισης του Αεροδρομίου Σητείας.

Το Αεροδρόμιο Σητείας αποτέλεσε τον μοναδικό ουραγό ανεφοδιασμού καυσίμων και νερού για τα εναέρια μέσα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Τα πυροσβεστικά ελικόπτερα προσέγγιζαν αδιάκοπα τον αερολιμένα, ανεφοδιάζονταν και επέστρεφαν στη μάχη με τις φλόγες, σώζοντας ζωές, περιουσίες και το φυσικό περιβάλλον.
Η ύπαρξη του αεροδρομίου δεν είναι πολυτέλεια, δεν αφορά μόνο τον τουρισμό. Είναι ζήτημα πολιτικής προστασίας, επιχειρησιακής ετοιμότητας και διασφάλισης της ποιότητας ζωής για ολόκληρο τον Νομό Λασιθίου.
Απαιτείται άμεση και ουσιαστική αναβάθμιση των υποδομών του, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα σε κάθε μελλοντική ανάγκη – είτε πρόκειται για φυσικές καταστροφές, είτε για υγειονομικές κρίσεις, είτε για έκτακτες μετακινήσεις πληθυσμού.

Καλούμε όλους τους φορείς, τα ΜΜΕ και τις τοπικές κοινωνίες του Λασιθίου να ενωθούν, να στηρίξουν ξεκάθαρα και υπεύθυνα την παραμονή, ενίσχυση και λειτουργική αξιοποίηση του Αεροδρομίου Σητείας. Είναι το αεροδρόμιο όλων μας, και μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο σε κάθε δύσκολη στιγμή.

Στήριξη στους κατοίκους των πληγεισών περιοχών
Πέρα από τα υλικοτεχνικά μέσα, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τη συναισθηματική και οικονομική ανάγκη στήριξης των συμπολιτών μας που επλήγησαν από την καταστροφική πυρκαγιά.
Ο Σύλλογός μας στέκεται αλληλέγγυος στους κατοίκους των περιοχών της Ιεράπετρας που δοκιμάστηκαν και δηλώνει έτοιμος να συμμετάσχει σε κάθε συντονισμένη δράση ενίσχυσης και ανακούφισης των πληγέντων.

Άμεση κινητοποίηση της εστίασης – Δίπλα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής
Ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Δήμου Σητείας και τα μέλη του, χωρίς δεύτερη σκέψη, προσέφεραν δωρεάν σίτιση σε όλα τα πληρώματα των ελικοπτέρων και των δυνάμεων πυρόσβεσης, που επιχειρούσαν από το αεροδρόμιο.

Παράλληλα, βρισκόμαστε σε συνεχή συνεννόηση με τους συναδέλφους μας στην Ιεράπετρα, ώστε – εφόσον προκύψει ξανά ανάγκη – να βρεθούμε άμεσα και ενεργά δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.

Το Αεροδρόμιο Σητείας απέδειξε έμπρακτα ότι σώζει ζωές και δίνει λύσεις. Το Λασίθι αοφείλει να το διαφυλάξει και να το ενισχύσει.

Address

Sitia
72300

Telephone

+306978444080

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Σύλλογος Εστίασης Και Ψυχαγωγίας Καταστημάτων Δήμου Σητείας posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share