08/05/2017
Και κάπου εδώ ήρθε η μεγάλη ώρα του αποχωρισμού ...Τρία χρόνια γεμάτα υπέροχες στιγμές ...οι αναμνήσεις πολλές και αμέτρητες !!!Χορους , ξενύχτια και φυσικά άφθονο αλκοόλ !!!Αλλα όπως παντα όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος ...Ευχαριστούμε όλους εσάς για την στήριξη σας αυτά τα τρία ΥΠΕΡΟΧΑ χρόνια !!! Το προσωπικό και η διεύθυνση σας εύχεται οτι καλύτερο( ξέρουμε ότι δεν θα βρείτε ξανά σαν και εμάς 😝😝😝) ...Το ΔΙΚΟ ΜΑΣ Σχολαρχείο έκλεισε ...Τα λέμε στο επόμενο στέκι μας !!!!