19/03/2026
Αυτήν την εβδομάδα σας ταξιδεύουμε στα αμερικανικά deli και στην παράδοση του pastrami sandwich.Ενα ταξίδι γεύσεις που ξεκίνησε πριν 8 μέρες όταν βάλαμε στην άλμη ένα στήθος μοσχαριού "brisket"... σήμερα το βγάλαμε κ αφού του κάναμε ένα ωραίο heavy παραδοσιακό rub το βάλαμε στο smoker μας κ σιγουλια σιγουλια το καπνισαμε σε ξύλο οξιάς για 5 ώρες...μετά το σιγοατμισαμε με ζωμό μόσχου κ stout για άλλες 5 ώρες κ αφού ξεκουράστηκε για άλλες 2 ωρίτσες σε θερμοκρασία δωματίου μπαίνει στο ψυγείο για άλλες 24 ώρες για να δέσουν όλες οι γεύσεις κ να είναι έτοιμο να το απολαύσετε....κ όποιος προλάβει