17/10/2025
Ο Μέγας για περίπου 1.000 ημέρες έκανε αδιάκοπα τον περίπλου της Γης και πλέον καταπλέει.
Ευχαριστούμε εκ βαθέων όσους εργάστηκαν για αυτό το όμορφο μουσικό ταξίδι. Το Γιώργο, τη Νατάσα, τη Δήμητρα, το Χάρη, την Ιωάννα, το Νικόλα, το Στέργιο.
Όσους έπαιξαν τις μουσικές τους για εμάς και τους φίλους μας. Τον Κώστα Roy και την Τζέιμι. Τον Γιάννη τον Καφατο. Την Αριστέα και το Γιάννη. Το Μιχάλη και τη Χριστίνα. Την Αργυρώ. Την Ηλιάνα και την Ελεάνα. Τον Μάικ και τον Αποστόλη. Τον Αντώνη και τον Παναγιώτη. Tον Stefan, το Βαγγέλη και τον Παναγιώτη. Τον αξέχαστο Ανδρέα...
Και τόσους ακόμη φίλους που μπορεί αυτή τη στιγμή να ξεχνάμε.
Θα τα πούμε σε λίγες ημέρες, ανανεωμένοι, στον ίδιο χώρο, στη Στοά, με φρέσκιες ιδέες και φυσικά πολλή μουσική!
Please Wait - Now Loading...