16/09/2019
Δυο υπέροχες βραδιές που θα μας μείνουν αξέχαστες! Ευχαριστούμε πολύ το τμήμα ζωγραφικής Πολιτιστικός & Μορφωτικός Σύλλογος "Το Αιτωλικό".
Στον υπέροχο και φιλόξενο χώρο του Οινοποιείου Σωτηρίου στο Λεσίνι, εγκαινιάστηκε χθες η έκθεση του Εικαστικού Τμήματος του Συλλόγου μας με θέμα την άμπελο και το κρασί, με τίτλο "Οίνο/πλάνηση". Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 3ου Θερνόν short film festival - μια εξαιρετική πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν τρια χρόνια στην Ιθάκη- με βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους.
Η Έκθεση και το φεστιβάλ συνεχίζεται και σήμερα από τις 8 το βράδυ, με ελεύθερη είσοδο.
Ο Σύλλογός μας ευχαριστεί ιδιαίτερα την οικογένεια Σωτηρίου που η αγάπη τους για την τέχνη του κρασιού, συναντήθηκε με τις εικαστικές μας αναζητήσεις! Και του χρόνου λοιπόν και καλό φθινόπωρο σε όλους!