08/07/2017
"....για να δεις το ουράνιο τόξο,πρεπει να αντέξεις πρωτα την καταιγίδα!"...Σαββατο σημερα επιτελους....ασε τις έγνοιες πίσω σου και ελα να απολαυσουμε την καφεδαρΑ μας,τους φρέσκους χυμούς μας,τα σνακακΙα μας όλοι μαζι παρέα....μακριά απο τα βάσανα!!!Το απογευματάκι εχει μπυρονιΑ και κοκτειλλλλλ🎼Καλημερα😜
https://giphy.com/gifs/newquest-party-3o7TKDhgKC52OZhV0k?ref=fbt