02/04/2023
Σας ευχαριστώ θερμά που αποδεχτήκατε την πρόσκληση και με τιμήσατε με την παρουσία σας.
Ήτανε μια υπέροχη εμπειρία για όλους μας!
Σας περιμένω και πάλι του χρόνου!
“ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ”
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1/θ Νηπιαγωγείου και 1/θ Δημοτικού Σχολείου Κεραμιδίου, ευχαριστούν θερμά το “Bistro cafe Πέγκυ”, που βρίσκεται στην πλατεία του Κεραμιδίου, για τη θερμή και όμορφη φιλοξενία του!!!
Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική δράση, που υλοποιείται στα πλαίσια της θεματικής ενότητας: “Υγιεινή Διατροφή” που δουλεύουμε παράλληλα στο σχολείο, δόθηκε η ευκαιρία στους μικρούς μας μαθητές να γευτούν χειροποίητα αλμυρά και γλυκά πρωινά εδέσματα από υγιεινά τοπικά προϊόντα.
Αξιοποιώντας λοιπόν, δημιουργικά τον χρόνο μας, αλλά και τις δυνατότητες που μας παρείχε ο χώρος του cafe, ψάξαμε και βρήκαμε συνταγές από την οργανωμένη βιβλιοθήκη του cafe, αλλά και ζυμώσαμε την δική μας αλμυρή ζύμη, για να φτιάξουμε την Κυρά - Σαρακοστή, “που είναι έθιμο παλιό και οι γιαγιάδες μας την φτιάχναν με αλεύρι και νερό”.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την ιδιοκτήτρια του cafe Πέγκυ Διακομή για την όμορφη και άψογη συνεργασίας μας και της ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή δύναμη στο έργο της!!!