15/07/2013
Αγαπητοί μου,
φίλοι και φίλες
μεγιστάνες και μεγιστάνισσες
μέτοχοι και μετόχισσες
συνάδελφοι και συναδέλφισσες
συμπότες και συμπότισσες μα πάνω απ ΄όλα
συμΠΟΛΙτεΣ ΚΑΙ συμΠΟΛΙτισσεΣ,
καλησπέρα σας
Το όνομά μου δεν το ξέρετε αλλά είμαι και εγώ ένα μικρό αγόρι που έκανα τις κοπάνες μου,έμαθα το τάβλι μου, σούρωσα ,γάμπρισα και μεγάλωσα μέσα στο ΠΟΛΙΣ .
Ξεκινώντας την πορεία μου το 2004 δεν περίμενα ότι θα περάσουν τόσο γρήγορα 10 ολόκληρα χρόνια γεμάτα τόσες πολλές εμπειρίες,αναμνήσεις και αξημέρωτες βραδιές. Όμως επειδη όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, κλείνω και εγώ τον κύκλο μου και ήρθε ο καιρός ν ΄αποσυρθώ!
Μέσω αυτού του κειμένου, θα ήθελα μέσα απ΄τα βάθη της καρδιάς μου να σας ευχαριστήσω που μας τιμήσατε όλα αυτά τα χρόνια με την παρουσία σας.
Στις 17 ΙΟΥΛΙΟΥ λοιπόν σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζι αποχαιρετώντας το πιο ΠΟΛΙςύχναστο μέρος της πόλης μέσα από ένα 4ήμερο πάρτυ...
΄΄΄΄ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΔΩ΄΄΄΄
΄΄΄10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΙΣ΄΄΄
17-18-19-20 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !!!
Το όνομά μου θα σας το πω το Σεπτέμβριο..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!