02/09/2022
Τελικά..." Ό,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο".…!!!
Σαν να ήταν χθες, και όμως πέρασαν σχεδόν είκοσι χρόνια, είκοσι χρόνια "Παραμύθι". Νιώθω την ανάγκη να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, σε όλους εσάς που όλα αυτά τα χρόνια ήσασταν εκεί, σ' εσάς που περάσατε την πόρτα έστω και μία φορά, σ' εσάς που σας έγινε αγαπημένη συνήθεια, που απολαύσατε τον καφέ σας, το γλυκό σας, το ποτό σας , που ξενυχτήσατε, γλεντήσατε, μεθύσατε.... σ' εσάς που δημιουργήσατε μαζί μας όμορφες στιγμές που πλέον θα είναι όμορφες αναμνήσεις.... γιατί χωρίς εσάς "Το Παραμύθι" δεν θα είχε κάνει αυτήν την όμορφη διαδρομή τον είκοσι χρόνων...
Θα μου επιτρέψετε να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην οικογένειά μου και ειδικά στον Πατέρα μου, τον αφανή ήρωα που ήταν πάντα εκεί πίσω από όλες τις δουλειές, τον άνθρωπο που φρόντιζε την υπογλυκαιμία σας με τα καλύτερα γλυκά, και τέλος να ευχαριστήσω όλους εσάς που στελεχώσατε Το Παραμύθι με τις υπηρεσίες σας για την εξυπηρέτηση των πελατών με το χαμόγελό σας, την ευγένεια και τον σεβασμό προς τους πελάτες μας.
Κρατήστε τις όμορφες στιγμές που ζήσατε κοντά μας , και να θυμάστε ότι... ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΈΡΟΣ ΑΥΤΟΎ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΎ....
Με εκτίμηση
Φώτης Καλαντζής