23/11/2018
Stauroula Manolopoulou. Ενα συντομο ταξιδακι...ευχαριστώ τον φιλο μου και υπέροχο μουσικό Δημητρη Δροσίνη που με φιλοξένησε στο ομορφο μαγαζί του στο Καρπενήσι,καθώς και τον θαυμάσιο κοσμο που τραγουδούσε μαζί μας απο την αρχή ως το τέλος κι έτσι μπορεσαμε να περάσουμε μια καταπληκτική βράδυα.....αν έρθετε στο Καρπενήσι( ιδανικό για χειμωνα) μην χάσετε την ευκαιρία να βρεθείτε στο φιλόξενο και ζεστό μαγαζί του