07/10/2019
με την ευκαιρία της κριτικής για την καντοίνα,θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε όλους για το ταξίδι αυτό που κράτησε τρία χρόνια και κάτι..
τεραστιο ευχαριστώ στην ομάδα μας,και ειδικά την Αγγελική,που δούλεψε τόσο σκληρά αυτά τα τρία χρόνια για να κρατήσει ψηλά την ποιότητα και να έχει συνεχώς φρεσκάδα στο μενού.
όλοι όσοι πέρασαν έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό να υπηρετήσουν το εγχείρημα και να κρατήσουν ψηλά τον πήχη.
ο χώρος πέρασε στον Γιάννη Κουτιβα που θα συνεχίσει σε άλλη μορφή.
καλή αντάμωση..