24/03/2020
Μετά από πολύ καιρό πέρασα από την Μπουκαδούρα. Τι θλίψη! Σκέτος σκουπιδότοπος. Λύσσαξαν να φύγουμε από τον περασμένο Ιούλιο γιατί υποτίθεται θα γινονταν γραφεία του λιμεναρχείου και τελευταία μαθαίνω ότι όχι μονο δεν χρειάζονται τα γραφεία αλλα μάλλον θα το βγάλουν πάλι σε πλειστηριασμό για κατάστημα υγειονομικού χαρακτήρα! Τωρα εγω τι να σκεφτω η κακομοίρα? Παραθέτω μερικές υποθέσεις
1. Δεν με γουστάρανε
2. Δεν τους ενδιαφέρει ο πολιτισμός
3. Τους ενοχλούσε ο θόρυβος
4. Τους ενοχλούσαν τα παιδάκια απέναντι που έπαιζαν
5. Θέλαν να μου δώσουν κίνητρο για άλλη επιχειρηματικότητα
6. Το θέλαν για πάρτι τους
7. Ειχαν εναλλακτικό αναπτυξιακό σχέδιο
8. Τους περίσσευαν τα χρήματα που έπαιρναν από το ενοίκιο
9. Αποσκοπούσαν να βγάλουν περισσότερα
10. Τους ενοχλούσε ο Φρόντο που είχε γίνει μεγάλη φίρμα στην ευρύτερη περιοχή
11. Ηθελαν να με προστατεύσουν από πλήρη οικονομική καταστροφή (καλοσύνη τους)
κ.λ.π, κ.λ.π.
Περιμένω τις απόψεις σας, έτσι να περνά και η ωρα μιάς και είμαστε σε κατάσταση εγκλεισμού.