24/04/2025
Όπως όλοι ξέρετε, άλλος ενάς κύκλος της ζωής μου έκλεισε.
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ !!!! ΣΤΟ ΚΙΟΣΚΙ
Ήταν μια απόφαση απαραίτητη - για προσωπικούς λόγους.
Το Κιόσκι ήταν πολλά παραπάνω από ένα καφέ, πολλά περισσότερα από ένα μπαρ. Ήταν το “μαζί”.
Και δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς εσάς.
Σας ευχαριστώ όλους – φίλους, πελάτες, συνεργάτες – για την αγάπη, την παρουσία και τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια.
Προχωράω με ελαφριά καρδιά και πολλή ανυπομονησία για τα νέα που έρχονται.Σας αγαπώ, συγκινούμαι, αλλά μην το παρακάνουμε — δεν ήταν το Κιόσκι που έκανε τη μαγεία· ήσασταν εσείς. Και οι όμορφες στιγμές συνεχίζονται, αλλού, αλλιώς, αλλά πάντα μαζί.
Και εύχομαι ολόψυχα καλή τύχη στον επόμενο που θα συνεχίσει την ιστορία του χώρου.
Εις το επανιδείν