10/02/2026
Με ιδιαίτερη χαρά, ο σεφ μας Αριστοτέλης Μέγκουλας, και το εστιατόριο Pomo D’oro στην Κέρκυρα, συμμετέχουν στην Εβδομάδα Γαλλικής Γαστρονομίας «Merci Chef!».
Από 1 έως 6 Μαρτίου, διακεκριμένοι Γάλλοι και Έλληνες σεφ συναντιούνται, ανταλλάσσοντας τεχνικές, ιδέες και γεύσεις, στο πλαίσιο ενός ξεχωριστού γαστρονομικού event αφιερωμένου στη γαλλική κουζίνα - ένα ταξίδι γεύσεων χωρίς σύνορα.
Μια μοναδική εμπειρία που αναδεικνύει τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την αγάπη για την υψηλή γαστρονομία.