Τέλος εποχής
Τον Απρίλιο του 1992 ένα εγκαταλελειμμένο κτίσμα σε ένα σκοτεινό και υποβαθμισμένο πάρκο στο κέντρο της Αθήνας άλλαξε εντελώς μορφή. (Λιγότερο από 20 χρόνια πριν στο πάρκο αυτό ήταν στρατιωτικά κτήρια, φυλακή και χώρος βασανιστηρίων).
«Το Πάρκο Ελευθερίας» εστιατόριο, μπαρ και καφέ στο ομώνυμο πάρκο άνοιξε τις πόρτες του για να υποδεχτεί τους πρώτους του πελάτες. Εκείνη την εποχή
δεν υπήρχε ούτε internet ούτε καν τα κινητά τηλέφωνα. Μερικοί φίλοι και γνωστοί ήταν από τους πρώτους μας θαμώνες και σιγά σιγά, από στόμα σε στόμα η παρέα μας καθημερινά μεγάλωνε. Διαφήμιση δεν κάναμε σχεδόν ποτέ γιατί ήμασταν (και είμαστε ακόμη) της άποψης ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα σου κάνει την καλύτερη διαφήμιση.
Έτσι και έγινε λοιπόν και κάθε μέρα νέοι φίλοι προστίθενται στην παρέα που όλο και μεγάλωνε.
Άνθρωποι γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν, κάποιοι παντρεύτηκαν (κάποιοι μάλιστα έκαναν και την δεξίωση τους εδώ), παιδιά που η δεξίωση της βάπτισης τους τελέστηκε εδώ μετά από χρόνια γίνανε και αυτοί θαμώνες μας!
Ίσως ένα από τα καλύτερα στοιχεία μας ήταν ότι ήμασταν στέκι και για τους γονείς αλλά και για τα παιδιά τους!
Αρχηγοί του δικού μας αλλά και άλλων κρατών, προσωπικότητες της εγχώριας και διεθνούς τέχνης αλλά και χιλιάδες απλοί άνθρωποι Έλληνες και ξένοι, πέρασαν τις πόρτες μας για να απολαύσουν την ατμόσφαιρα, τις γεύσεις, τους ήχους αλλά και την χαλάρωση και διαφυγή από την βουή και τους έντονους ρυθμούς της πόλης μας.
Όλα όμως έχουν ένα τέλος και σήμερα είναι η δική μας σειρά να σας αποχαιρετήσουμε. :-(
Πολλές φορές το τελευταίο διάστημα είχαμε σκεφτεί ότι δεν έχουμε πλέον τις (σωματικές και όχι μόνο) αντοχές και την όρεξη που είχαμε όταν ξεκινήσαμε. Για αυτό τον λόγο αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να σας πούμε αντίο.
Πρώτα απ’ όλα όμως, θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τους εκατοντάδες ανθρώπους που δούλεψαν αυτά τα 26 χρόνια και συνέβαλαν στο να γίνουμε ένα από τα καλύτερα μαγαζιά της πόλης μας.
Άλλοι για δεκαετίες, άλλοι για χρόνια, άλλοι για μήνες και κάποιοι για μερικές μέρες μόνο, ΟΛΟΙ έβαλαν την πινελιά τους για να γίνουμε λίγο καλύτεροι.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε μάλιστα είχαμε την χαρά (και παγκόσμια πρωτοτυπία μάλλον για restaurant – bar) να δουλεύουν συγχρόνως έξι γονείς μαζί με τα (ενήλικα πλέον) παιδιά τους!
Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους χιλιάδες ανθρώπους που μας εμπιστεύονταν για την έξοδό τους είτε ήταν για καφέ είτε για ποτό ή για φαγητό και που χωρίς την στήριξη τους δεν θα μπορούσαμε να είμαστε για τόσα χρόνια μέσα στις καλύτερες επιλογές για έξοδο στο κέντρο της Αθήνας.
Από όλα αυτά τα χρόνια θα κρατήσουμε τις καλές στιγμές και τους υπέροχους ανθρώπους που γνωρίσαμε και θα σας αποχαιρετήσουμε με ένα ταπεινό αλλά μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!
ΑΝΤΙΟ λοιπόν και σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για την αγάπη και την στήριξή σας σε αυτά τα 26 χρόνια!!
Υ.Γ. Η σελίδα αυτή θα παραμείνει για να μας κρατάει σε επαφή και θα ανανεώνεται με τραγούδια που ακούστηκαν και αγαπήθηκαν στο Πάρκο ΜΑΣ!
Το Πάρκο Ελευθερίας
1992-2017