14/03/2026
[Eus]Bastidako Fabrikako txokolate salmenta proposatzen dizuegu. 🍫
Interesatzen bazaizue, loturan den eskaera orria betetzeko da eta igortzen ahal duzue [email protected] helbidera martxoaren 25an baino lehen.
Ordainketa ikastolan IKASTOLAKO AITAMAK elkarteari txekez, euskoz edo Euskopay aplikazioz.
Banaketa ikastolan apirilaren 1a, asteazkena, arratsaldeko 5:45etatik goiti.
Kasu, konfirmatzeko emaila ez baduzue eskuratu, horrek erran nahi du zuen eskaera ez dela kontuan hartua izan. Otoi, jakinarazi iezaguzue.
Salmentaren etekinak Beskoitzeko ikastolarat joanen dira beraz, ez izan zalantzarik zure ingurura zabaltzeko.
Milesker deneri !!
🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫
[Fr] Bonjour à tous,
nous vous proposons une vente de chocolats avec La Fabrique de chocolat de Labastide-Clairence.🍫
Bon de commande en pièce jointe à renvoyer à [email protected] avant le 25 Mars
Paiement par chèque à l’ordre de IKASTOLAKO AITAMAK, en Euskos ou via l’application Euskopay.
Livraison à l’ikastola mercredi 1 avril à partir de 17h45.
Attention, si vous n’avez pas d’accusé de réception à votre mail, cela signifie que votre commande n’a pas été prise en compte. N’hésitez pas à nous le signaler.
Les bénéfices de la vente iront à l’Ikastola de Briscous alors n’hésitez pas à en parler autour de vous.
Merci à tous !!!