14/08/2025
Viljos Icebar on kadonnut jäähallilta🫢😃
Urholla uusi kausi, ja uudet kuviot myös anniskelun osalta🏒
on hakenut seuralle luvan myydä itse alkoholia jäähallilla, ja aloittaa sen myymisen upouudessa anniskelupisteessä ylätasanteen takanurkassa🍻🍺🍺
Samalla vuonna 2020 jäähallille rakentamamme Viljos Icebar on muuntautunut kioskikäyttöön, ja myös anniskelualue on muuttanut muotoaan.
Viisi hienoa vuotta Urhon matkassa jäähallilla, muuten tukemassa toimintaa paljon pidempään jo vanhan hallin ajoilta🤗🏒
Tähtihetkenä Icebarilla ehdottomasti aikoinaan Urho-Gladiators finaali täydelle tuvalle. Sinne kasattiin Rentan telineistä myös seisomakatsomo päätyyn😎🏒💪🏼
Tunnelma oli huikea!!
Ja eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ehkä Icebar tekeekin vielä joskus comebackin, mistä näitä tietää😎🍻
M***a nyt siis jokaisella oluella ja minttukaakaolla kerätään myös rahaa seuran toiminnan tukemiseksi🍻👌🏻🏒🍻
Käykäähän tukemassa tuuheasti😎🍻😃🍺
Icebarin porukka toivottaa Urholle onnea peliin ja oluenmyyntiin🤗🏒😎
Ja hallilla meitä tavataan jatkossakin, nyt vaan yleisön puolella 🤗