03/04/2025
Puheenjohtajan tervehdys eli vuosikokouksen satoa:
- saarisauna on edelleenkin jäsenten käytössä omatoimisesti yllä pidettynä / rantavastaavien Majava + kumppanien toimesta
- rantamaja on pois käytöstä eikä HuoPyn toimesta varmaankaan tule olemaankaan koskaan enää käytössä
- yhdistys on suunnitellut olevansa pystyssä noin 1-3 vuotta riippuen millä aikataululla kaikki velvoitteet pystytään toteuttamaan -> tämän jälkeen siirretään kaikki jäljellä oleva omaisuus evp / au yhdistysten toimintaan
Ja se tärkein eli vuosimaksua ei ole tarvetta periä jäseniltä kiitos yhdistyksen siedettävän taloustilanteen tähden. Ne joilla on on autotalli niin siitä toki tulee lasku Ahiselta jossain vaiheessa.
Näillä mennään.