10/03/2020
Teemu sooloilee Social! 💥
Aiheena Teemu sekä Kuopio.
Jos mielit osallistua lippuarvontaan niin kommentoi alkuperäistä postausta, normiperseilyt tähän. ☀️💛🖤💛☀️😃
Stand upin ystävä Kuopiossa!
Voita arvonnassa liput keikalle, jonka aiheena Kuopio.
Peskee käsijä, käskee pesijä, Irene-virus on iskussa.
HUOM! Voittoliput siirretään koskemaan huhtikuun keikkaa. Tässä arvonnassa voitetut liput eivät siis koske enää 21.3. keikkaa. Lisätietoa myöhemmin.
Eli arvotaan kolme kahden lipun pakettia (3 x 2) la 18.4. Teemu Vesterisen sooloesitykseen Sinä, minä ja Irene.
Osallistu kommentoimalla ihan mitä haluat. Arvonta suoritetaan perjantaina 13.3.
Stand up -koomikko Teemu Vesterisen esityksessä on kaksi aihetta, Teemu ja Kuopio ja tämän esityksen lisäksi keikkoja on vielä yksi huhtikuussa ja kaksi syksyllä.
Paikka on Intro Social ja klo 19 alkaa keikka.
Esitys sopii kaikille kuopiolaisille, paitsi alaikäisille. Siinä ei nälvitä yleisöä vaan puhutaan asioista hauskasti.
Liput ja lisätiedot www.komediafestivaali.fi
Tervetuloa!