Kontiomäen Asemaravintola

Kontiomäen Asemaravintola Asemaravintola on lopettanut radan varressa toimintansa ja sama yrittäjä jatkanut toimintaansa keskellä kylää,entisen Siwan/Sound Factoryn tiloissa!

TERVETULOA!

Kuollut ja kuopattu Assa toivottaa KAIKILLE lämpöistä Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta
23/12/2020

Kuollut ja kuopattu Assa toivottaa KAIKILLE lämpöistä Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta

Kyllä se vaan vieläkin vähän haikeeksi vetää,kun tätä torppaa tyhjentelee :(Kolkyt vuotta näitä laattoja pitkin hipsutte...
15/12/2020

Kyllä se vaan vieläkin vähän haikeeksi vetää,kun tätä torppaa tyhjentelee :(
Kolkyt vuotta näitä laattoja pitkin hipsuttelin,niin monet naurut ja itkut kuunnella sain

Olen muuttanut Kontiomäen Assalta entisen Sound Factoryn tiloihin,mutta toivon,että löydätte myös Juhiksen yökerhon Kaja...
10/10/2020

Olen muuttanut Kontiomäen Assalta entisen Sound Factoryn tiloihin,mutta toivon,että löydätte myös Juhiksen yökerhon Kajaani-joen rannalta! Hieno paikka!

Avaamme tänään lauantaina klo 20.00.

Tänään lauantaina 10.10.2020 myös Heineken olut tarjouksessa koko illan vain 4 € pullo.

Olemme avoinna klo 20-01. Valomerkki klo 24. Ilmainen sisäänpääsy koko illan. Tue kajaanilaista klubikulttuuria ja tule käymään parilla.

Tervetuloa! 👍🍻

Hepskukkuu!Niinkuin te sadat ihanat ihmiset ootte jo hokanneetkin,ollaan kuopattu Asemaravintola ja tultu yrittämään rav...
19/09/2020

Hepskukkuu!
Niinkuin te sadat ihanat ihmiset ootte jo hokanneetkin,ollaan kuopattu Asemaravintola ja tultu yrittämään ravintolanpitoa tähän Kontiomäen kylän ytimeen!
Yks juttu on,mistä haluan mainita:
Ettehän älämölöi turhaan pihalla autojen,kalliitten musa-buustereitten ynnä muiden vehkeiden kans,ettekä juo omia eväitänne ja nakkele tölkkejä,ettekä vie baarin juomia ulos,(se käy lupien päälle)! :( koska kaikki tämä sonta häiritsee niin yrittäjää,kuin myös lähinaapureita ja vastapäisen vanhainkodin elämää!
Tekin olette sentään jo aikuisia eli käyttäydytäänhän sen mukaan?!?
Hyvin meillä on tässä mennyt,mutta epäkohtiin pitää puuttua,vaikka voi kuulostaa "kukkahattu-tätin"hommalta!

Huomenna alkaa kolmipäiväinen jäähyväis-viikonloppu Assalla! :(
27/08/2020

Huomenna alkaa kolmipäiväinen jäähyväis-viikonloppu Assalla! :(

Vähiin käy,ennenkuin loppuu!Assan toiseksi viimeinen viikonloppu starttas käyntiin! :(Tervetuloa,hymyilen silti!
21/08/2020

Vähiin käy,ennenkuin loppuu!
Assan toiseksi viimeinen viikonloppu starttas käyntiin! :(
Tervetuloa,hymyilen silti!

Osoite

Asematie 3
Kontiomäki
88470

Puhelin

044 5900292

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Kontiomäen Asemaravintola :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria