04/05/2026
Niin vain on tämäkin talvikausi saatu kunnialla taputeltua arvoiseensa päätökseen. Iso kiitos kaikille asiakkaille. Kaapin ovet sulkeutuivat eilisten tyhjentäjäisten myötä ja suorittavan keskijohdon kyypparit siirtyvät kesälaitumille kirmailemaan. Nähdään taas ensi talvena!
Kiitos ja kumarrus ❤️
T:Kaapin poppoo