07/08/2016
Nyt kun ralliviikon pöly on jo laskeutunut niin on aika kiittää kaikkia Harjulla ja Matsissa asioineita,teitä oli oikein mukavasti!
Nyt onkin sitten aika kerätä kokemuksia ja palauteta alueesta. Eli jos asioit HARJUN KULTAISESSA KOLMIOSSA niin kerrothan meille kokemuksiasi ja parannusehdotuksiasi sivulla olevan "LÄHETÄ VIESTI" painikkeen kautta. Jollekkin palautteen lähettäneelle laitetaan palkinnoksi ilmainen saunavuoro (tilavuokra, ei sis juomia) Matsi Baarissa valitsemanaan ajankohtana!
Ensivuotta odotellessa, ralliterveisin Jarkko & Karri, Matsi Baari